چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «طرح نذر آب» از سه سال پیش و به دنبال بحران خشکسالی با هدف تامین آب شرب مناطق محروم و با کمک مردم و به همت جمعیت هلال احمر آغاز شد، در این طرح، علاوه بر آبرسانی به شهرهای درگیر با خشکسالی اموری از جمله حضور داوطلبانه پزشکان، ویزیت رایگان مردم و توزیع بسته‌های معیشتی نیز صورت گرفت.

خبرگزاری دانا

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان با اشاره به افزایش تعداد بیمه شدگان بعد از واکسیناسیون، گفت: بیش از 32 هزار در زنجان نفر بیمه ورزشی دارند.

خبرگزاری دانا

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به کلاس‌های فوق برنامه مدارس استان زنجان برگزار می‌شود، گفت: آمادکی لازم را برای برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی را داریم.

خبرگزاری دانا

کارشناس بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: هم‌اکنون هوای زنجان برای گروه‌های حساس، ناسالم است.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - اومیکرون سویه جدید ویروس کرونا به ایران رسیده و به دلیل قدرت انتشار بالا نگران‌کننده است، اما کارشناسان بهداشتی از مردم می‌خواهند به جای نگرانی، بی‌درنگ برای تزریق واکسن به ویژه دز سوم اقدام کنند.

خبرگزاری ایسنا

نماینده خدابنده در مجلس شورای اسلامی از توقف در پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید انتقاد کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه پوشاک و کفش بهمن ماه در زنجان، گفت: این نمایشگاه برای جلوگیری تورم در حوزه پوشاک برگزار می‌شود.

وب‌گاه الف

رئیس کل دادگستری استان زنجان از ورود قاطع دستگاه قضا به موضوع ترک فعل مدیران در نابسامانی وضعیت بازار خبر داد و گفت: از ستاد تنظیم بازار انتظار داریم که به وظیفه قانونی خود عمل کند و بررسی دلیل افزایش قیمت کالاها حتی برخی کالاها تا 50 درصد در استان چیست.

خبرگزاری دانا

رئیس کل دادگستری زنجان با تاکید بر برخورد قاطع و بدون اغماض با اخلالگران بازار در استان زنجان گفت: برخی‌ها بدون قاعده و بدون منطق قیمت کالاها و اجناس را افزایش دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت گزارش داد امروز 53 شهر در وضعیت زرد و 395 شهر در وضعیت آبی قرار دارند و هیچ شهری در کشور در وضعیت قرمز و نارنجی نیست.

خبرگزاری ایسنا

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در مجموع 600 برنامه در قالب 70 عنوان به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت در استان زنجان برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

سلسله نشست‌های هفتگی نقد و بررسی کتاب‌های روایت شده از زبان مادران شهدا با عنوان «روایت مادری» به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می شود.

خبرگزاری دانا

غلامرضا نظری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: فضا سازی شهری به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی از روز سه شنبه در زنجان آغاز می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به مناسبت هجدهمین سالگرد زلزله بم، فیلمی از حضور رهبرانقلاب با لباس مبدل در مناطق زلزله‌زده بم منتشر شد.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (27 آذر تا اول دی) گفت: ارزش معاملات این منطقه در هفته گذشته نسبت به هفته ماقبل، 35 درصد رشد یافته است.

خبرگزاری دانا

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اختتامیه چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: شرکت‌کنندگان زنجانی در این مسابقت به مقام اول گروه همسرایی و همخوانی، مقام اول رشته اذان، مقام سوم رشته حفظ کل و مقام چهارم حفظ 20 جزء قران کریم دست یافتند.