چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، 27 آبان 1400 رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان زنجان از شرکت روغن‌نباتی جهان بازدید کرد. این گرچه اولین بازدید رئیس‌جمهور از روغن‌نباتی جهان بود، اما دومین حضور سیدابراهیم رئیسی در این شرکت طی دوسال اخیر بود؛ چراکه رئیسی 14شهریور 1398 نیز به‌عنوان رئیس قوه‌قضائیه از این شرکت بازدید کرده بود. درجریان این سفر، رئیس‌جمهور با عصبانیت می‌گوید: «800 کارگر...

وب‌گاه مشرق نیوز

قبض‌های نجومی درکمین پرمصرف‌های گاز و جهش تورمی در انتظار سیاست کنترل قیمت، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری ایسنا

سید ابراهیم رئیسی دهمین سفر استانی خود را پس از ریاست بر دولت سیزدهم، پنج‌شنبه هفته گذشته با سفر به استان زنجان انجام داد. بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی استان، دیدار با نخبگان، جانبازان، خانواده شهدا، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رئیس قوه مجریه به استان زنجان بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اگرچه با افزایش شدت سرما، احتمال قطع گاز فولادی ها و سیمانی ما به گوش میرسد اما خبرها هم حاکی از برای دو شرکت بورسی تصمیمات جدیدی را در دستورکار دارد.

خبرگزاری دانا

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بیش از 5 هزار و 300 میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل 20 طرح نیمه‌تمام صنعتی استان زنجان تخصیص داده شد که می‌تواند در اشتغال و صنعت استان موثر باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با گرامیداشت نام و یاد سازندگان رختشویخانه زنجان گفت: این بنای 100 ساله در عین زیبایی و معماری تحسین برانگیز، خدمت بزرگی به مردم شهر بود.

خبرگزاری دانا

خزعلی گفت: 20 میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال در زمینه کشاورزی و صنایع تبدیلی کشاورزی بانوان زنجانی و همچنین 10 میلیارد تومان نیز برای بانوان کارآفرین به‌خصوص در بخش صنایع دستی که در روستاها مشغول هستند‌، در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری دانا

مرتضوی با بیان اینکه در 3 بخش برای استان زنجان تامین اعتبار شده است، گفت: این 3 بخش شامل ایجاد زیرساخت‌ها و پروژه‌های عمرانی، تسهیلات کلان و همچنین تسهیلات برای اشتغال کوچک و زودبازده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تامین اعتبار برای طرح های نیمه تمام استان زنجان در دستورکار دولت است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفر خود به استان زنجان از اختصاص بودجه برای مرمت محوطه گنبد سلطانیه و اعطای تسهیلات به صنعتگران و فعالان این بخش خبر داد و این مهم را گامی در توسعه این بخش بیان کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه در دهمین سفر استانی رییس جمهوری به زنجان، به نمایندگی از دولت به شهرستان طارم سفر کرد که حامل خبرهای خوبی برای مردمان زحمتکش این منطقه از جمله افزایش 2 برابری تختهای تنها بیمارستان این شهر بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی گفت: با به کارگیری بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و تامین منابع از محل های مختلف تا سه سال دیگر مسیر ارتباطی زنجان به استان های آذربایجان غربی، کردستان و همدان هموارتر می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات این استان را در سفر خود به عنوان رئیس قوه قضائیه نیز پیگیری کرده است، گفت: مساله کیک‌ها و پسماند روی را با توجه به اینکه دغدغه مردم زنجان بود و در این زمینه مشکل داشتند، در سفر سال 98 بررسی کردم که مقرر شد سه اقدام مهار کردن پسماندها، جایابی و تعیین تکلیف مالکیت این پسماند‌ها انجام شود. رئیس...

خبرگزاری میزان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از هدفگذاری برای ایجاد 20 هزار فرصت شغلی در نیمه دوم امسال و سال آینده در استان زنجان خبر داد.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور گفت: به طور کلی نسبت به همه صنایع باید توجه داشت که هر توسعه‌یافتگی و انجام هرگونه کار صنعتی، فرع بر محیط زیست بوده و حفاظت از جان مردم بسیار مهم است.

وب‌گاه تابناک

این پیمانه تیتر‌هایی همچون راهکاری برای شناسایی حقوق‌های نجومی، شاهد نبود انگیزه برای سرمایه‌گذاری هستیم، بازدهی منفی برای بورس به ثبت رسید، سقوط قیمت بیت کوین به پایین‌ترین سطح یک ماه گذشته، عقبگرد دلار در بازار تهران، جریمه و تشویق مصرف‌کنندگان گاز نهایی شد و دومین افت متوالی دلار در معاملات جهانی را در بر دارد.