چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس‌جمهوری در دهمین سفر استانی صبح امروز (پنجشنبه) 27 آبان‌ماه 1400، وارد استان زنجان شد، حاصل این سفر که با حضور میدانی و دیدارهای مردمی آیت الله رییسی همراه بود، به تصویب رسیدن مصوباتی بود که امید آن می رود با همت مسولان در نتیجه تحقق آنها توسعه در زنجان سرعت بگیرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی از تخصیص 800 میلیارد تومان برای تکمیل خط دوم راه‌آهن قزوین - رشت خبر داد.

خبرگزاری دانا

آیت‌الله رئیسی با اشاره به برنامه های دولت، گفت: اولویت دولت تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه کاره سراسر کشور است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در نشست خبری پس از پایان سفر به استان زنجان گفت: خبرنگاران عزیز حتما گزارشاتی را که آقایان وزرا در جلسه دادند ثبت و ضبط کنند و پیگیری هم انجام دهند.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان زنجان در حوزه کشاورزی، معدن، گردشگری و صنعت، گفت: این ظرفیت‌ها باید به دست توانای مدیران استانی فعال شود اما کار عادی به هیچ عنوان نمی‌تواند این تحول را شکل دهد، بلکه باید با کار و. تلاش جهادی و نگاه تحولی فرایندها و سیستم اداری را متحول کرد

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در ادامه سفرهای استانی خود، صبح امروز به استان زنجان سفر کرد تا از نزدیک پیگیر مسائل و مشکلات این استان باشد.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور در نشست خبری پس از پایان سفر به استان زنجان گفت: خبرنگاران عزیز حتما گزارشاتی را که آقایان وزرا در جلسه دادند ثبت و ضبط کنند و پیگیری هم انجام دهند. یکی از بخش‌هایی که باید مصوبات سفر و اظهارات وزرا را پیگیری کند خود اصحاب رسانه هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: 26 اثر جهانی داریم و این مهم به معنای این است که این آثار متعلق به همه مردم دنیااست و یکی از این آثار گنبد سلطانیه محسوب می‌شود. مدنیت و تمدن بشری، خود را صاحب این اثر تاریخی در زنجان (گنبد سلطانیه) می داند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: 26 اثر جهانی داریم و این مهم به معنای این است که این آثار متعلق به همه مردم دنیااست و یکی از این آثار گنبد سلطانیه محسوب می‌شود. مدنیت و تمدن بشری، خود را صاحب این اثر تاریخی در زنجان (گنبد سلطانیه) می داند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس جمهور تاکید کرد: مهم‌ترین بخش سفر اجرای مصوبات سفر است. مهم‌ترین بخش آن بخش است که باید آثار آن در زندگی مردم ظاهر شود. مردم از وضع بودجه‌ای دولت و مشکلات دولت اطلاع دارند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه چهار حوزه صنعتی و معدنی در استان زنجان برجسته است، گفت: صنعت برق، نساجی، سلولزی و معدن با تمرکز سرب و روی، چهار حوزه مهم در این بخش است که قابلیتها و شایستگی های محوری استان محسوب می شوند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: 26 اثر جهانی داریم و این مهم به معنای این است که این آثار متعلق به همه مردم دنیااست و یکی از این آثار گنبد سلطانیه محسوب می‌شود. مدنیت و تمدن بشری، خود را صاحب این اثر تاریخی در زنجان (گنبد سلطانیه) می داند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - آیت الله سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران شامگاه پنجشنبه در پایان سفر استانی خود به زنجان، این استان را به مقصد تهران ترک کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس جمهوری گفت: شهدای ما برای کشور تولید قدرت کردند و امروز هم هر کسی در جهت استقلال اقتصادی و فرهنگی فعالیت می کند تولید کننده قدرت است.

خبرگزاری ایسنا

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس‌جمهور گفت: 92 درصد خانوارهای روستایی این استان به شبکه گاز متصل است.