چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایسنا

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ادارات به مسئله دورکاری بانوان توجه جدی داشته باشند.

خبرگزاری ایسنا

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، از اختصاص اعتبارات و کمک‌هایی برای تکمیل، بازسازی و تجهیز (تهیه تبلت برای بازماندگان از تحصیل) مدارس دخترانه استان زنجان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس‌جمهور اظهار کرد: اگر قرار باشد پسماند روی پیگیری نشود، رنج مردم را به دنبال خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اجرای طرح تامین مالی تا 2 ماه آینده به صورت آزمایشی عملیاتی خواهد شد گفت: با اجرای این زنجیره مشکل سرمایه در گردش اکثر تولید کنندگان کشور برطرف خواهد شد.

وب‌گاه الف

همزمان با سفر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران به استان زنجان ستاد پاسخگویی بر خط و پردازش نامه‌های مردمی و سامانه 111، در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان راه اندازی شد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به توانمندی‌های استان زنجان گفت: در حوزه مرمت آثار تاریخی به‌خصوص محوطه گنبد سلطانیه و صنایع دستی بودجه‌ای در نظر گرفته خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس جمهوری گفت: توسعه یافتگی و فعالیت صنعتی مهم است و صنایع ضروری حتما باید فعال باشد اما مساله مهم توجه به محیط زیست حفظ و صیانت از جان مردم است.

خبرگزاری ایسنا

وزیر بهداشت گفت: برای تکمیل پروژه‌های بهداشت و درمان استان زنجان از جمله مرکز تشخیص و درمان روان‌پزشکی، تجهیز بیمارستان بوعلی‌سینای خرم‌دره و بخش خبرساز بیمارستان 147 تخت‌خوابی ولی‌عصر زنجان، سه پایگاه سلامت شهری و روستایی و... بودجه اختصاص داده شد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح توسعه فرودگاه زنجان وارد فاز مطالعاتی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

وزیر جهادکشاورزی گفت: برای توسعه گلخانه‌ها در استان زنجان 1000 میلیارد تومان تسهیلات اختصاص خواهد یافت تا شاهد توسعه در این بخش باشیم.

خبرگزاری ایسنا

وزیر صمت گفت: استان زنجان در رده دوم به لحاظ قابلیت سرمایه‌گذاری است.

خبرگزاری مهر

زنجان - رئیس جمهور از ایجاد صندوق توسعه در استانها خبرداد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس‌جمهوری گفت: راه‌اندازی صندوق توسعه استان ها در لایحه بودجه سال 1401، پیش‌بینی شده است تا این صندوق بتواند دست استان ها را باز کند؛ شاید برای دستیابی به رشد اقتصادی قابل قبول در سال آتی به نحوی شروع کنیم که به جای مطالبه بودجه از سوی استان ها، ما مطالبه گر درآمدهای آن‌ها باشیم.

خبرگزاری ایسنا

وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی گفت: در نیمه دوم امسال و سال آینده ایجاد 20 هزار شغل برای استان برنامه‌ریزی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر جهاد کشاورزی گفت: استان زنجان با تولید سالانه بیش از 45 هزار تن رتبه نخست تولید زیتون کشور را دارد.

وب‌گاه الف

وزیر راه و شهرسازی از اختصاص 800 میلیارد تومان برای پروژه 2 خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین خبر داد و گفت: خوشبختانه این اعتبار در توافقات سفر امروز لحاظ شده است.