چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در خانه ملت گفت: دولت‌مردان به بوی فساد حساس باشند تا منافذ آن بسته شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: نوآوری در بسته‌بندی محصولات صنایع دستی بسیار مناسب و جذاب است که کاربردی کردن آن متناسب با نیاز جامعه از راهکارهای جلب توجه مردم به این صنعت بشمار می رود.

خبرگزاری ایسنا

وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به آثار تاریخی ایران در موزه‌های دیگر کشورها گفت: تبادل آثار تاریخی یک امر لازم و طبیعی بین کشورها است و ایران نیز از این رویه تبعیت می‌کند.

خبرگزاری دانا

افشارچی استاندار زنجان با اشاره به نیازمندیهای استان، گفت: دو خطه کردن راه آهن استان نیازمند ورود حاکمیت است.

خبرگزاری ایسنا

معاون فرهنگی و امور دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مسئله مهم در حوزه فرهنگ، اصل اولویت‌بندی است که این مهم با مصرف بهینه اعتبارات موجود و ایجاد اعتدال و تعادل در هزینه‌کرد محقق می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس‌جمهور گفت: تکمیل پروژه سد بلوبین در استان زنجان تا پایان سال آینده به انجام می‌رسد.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور گفت: اطمینان می‌دهم به بازار و اقتصاد شوک وارد نخواهیم کرد و در تحولات اقتصادی، حتما مردم و نخبگان را مطلع و اقناع می‌کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، سید مسعود میرکاظمی ظهر امروز در سفر یک روزه خود به استان زنجان در جمع مدیران اظهار کرد: برای رسیدن به رشد 8 درصدی اقتصاد کشور باید شکاف بین منابع و مصارف دولت به حداقل برسد. رئیس سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی تاکید کرد: مدیران ملی و استانی در کاهش هزینه‌ها و درآمدهای حاصله پاسخگو باشند. وی با بیان اینکه با وجود ذخایر طبیعی غنی متاسفانه شاهد کاهش سطح درآمد خانوار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق گزارش وزارت بهداشت در روز پنجشنبه 27 آبان 1400، در حال‌حاضر 26 شهر کشور در وضعیت قرمز، 87 شهر در وضعیت نارنجی، 222 شهر در وضعیت زرد و 113 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آخرین برنامه کاری خود در سفر به استان زنجان در جریان روند واکسیناسیون کرونا در این استان قرار گرفت.

وب‌گاه تابناک

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: مصوبات سفر رئیس‌جمهور مشروط به قید زمان شود.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم بهره گیری از نخبگان دانشگاهی در حوزه صنعت، تاکید کرد: کریدور نخبگان و مدیران باید فعال شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس جمهوری با تاکید بر لزوم حل مشکلات با روحیه انقلابی گفت: ما باید نظام اقتصادی کشور را اصلاح کنیم و این اصلاح حتما با نظر نخبگان و اقناع مردم است، دولت در این زمینه شوک اقتصادی وارد نخواهد کرد و در اجرای تصمیمات و جراحی های اقتصادی مردم را غافلگیر نمی‌کنیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده از تشکل‌های مردمی به عنوان پشتوانه توسعه و پیشرفت کشور نام برد و گفت: سرمایه‌های فکری و معنوی چون تشکل های مردمی بیش از سرمایه های مادی ارزشمند هستند.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران، تصریح کرد: ما نباید تحریم را مانع جدی فرض کنیم. دشمنان نمی‌خواهند کشور ما رشد کند، اما اتفاقا آنجایی که تحریم و تهدید داشتیم مانند صنایع دفاعی بیشتر رشد کردیم و معلوم می‌شود اگر بخواهیم می توانیم از مشکلات عبور کنیم.