پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری میزان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز پنجشنبه در جریان دهمین سفر رییس جمهوری وارد استان زنجان شد و از چند واحد تولیدی استان بازدید کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - همزمان با سفر رییس جمهوری به استان زنجان، ساخت 17 هزارو 430 واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور با حضور در محل کارخانه سرجین بافت زنجان برای رفع مشکل این واحد نساجی در کمتر از یک ماه به وزیر صمت و استاندار زنجان ماموریت داد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر راه و شهرسازی از اختصاص 1500 میلیارد تومان به پروژه‌های حوزه راه استان زنجان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس جمهوری گفت: بیکاری و ضرورت ایجاد اشتغال از مسایلی است که دولت همواره دغدغه آن را دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهور با تاکید بر استفاده بهینه از مجموعه معدنی و صنعتی دپوی کیک روی زنجان و برداشتن یک گام سریع برای حل مشکلات این واحد، اظهار داشت: باید استحصال مواد معدنی این پسماندها انجام شود و فواید این ثروت نصیب مردم زنجان شود، اما اگر این استحصال انجام نشود موجب خسارت به مردم می شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - همزمان با سفر رییس جمهوری اسلامی ایران به استان زنجان اهالی این استان از این فرصت برای انعکاس مطالبات و خواسته های جمعی و فردی خود بهره می برند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم، میراث دار طرح های نیمه کاره دولت های گذشته است که تکمیل آنها به 30 سال بودجه عمرانی نیاز دارد.

وب‌گاه تابناک

وزیر راه و شهرسازی از تامین زمین برای احداث و 2 میلیون و 400 هزار واحد مسکونی شهری در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری در دهمین سفر استانی دولت سیزدهم صبح روز پنجشنبه وارد فرودگاه زنجان شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور گفت: باید استحصال مواد معدنی این پسماندها انجام شود و فواید این ثروت نصیب مردم زنجان شود، اما اگر این استحصال انجام نشود موجب خسارت به مردم می شود.

خبرگزاری ایسنا

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی وارد استان زنجان شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سید جواد ساداتی نژاد نماینده ویژه رئیس جمهوری و وزیر جهاد کشاورزی صبح پنجشنبه وارد شهرستان خدابنده شد و مورد استقبال مسوولان محلی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس جمهوری در بدو ورود به استان زنجان بر حل مشکل جاده ارمغانخانه - زنجان به عنوان یکی از مطالبات اهالی این منطقه تاکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در نخستین بازدیدهای خود در استان زنجان از بزرگترین واحد صنعت نساجی کشور مستقر در این استان که در کلاف مشکلات گیر کرده است، بازدید کرد.