پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس‌جمهوری درجریان سفر استانی به زنجان، به بازدید کارخانه‌ای رفت که پیش از این و در دوران ریاست بر قوه قضاییه هم یکبار از آن بازدید کرده بود؛ کارخانه روغن نباتی جهان که به دلیل واگذاری به بخش خصوصی، سال‌ها از رونق افتاده و قرار بود با تمهیدات صورت گرفته حالا پر رونق به کار خود ادامه دهد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری شهرستان ابهر گفت: روند رو به رشد صنعت گردشگری در این منطقه رضایت بخش است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - ساخت کارخانه آرد و سیلوی ذخیره سازی غلات در مراسمی با حضور وزیر جهاد کشاورزی در بخش افشار شهرستان خدابنده زنجان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر میراث‌فرهنگی در جریان بازدید از گنبد سلطانیه زنجان، بر دستان هنرمند سیدعلی غفاری مرمتگری که 40 سال در این میراث جهانی کار کرده است، بوسه زد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تمرکز دولت به تحقق 8 درصدی رشد اقتصادی است و برای رسیدن به رشد 8 درصدی اقتصاد کشور بایستی شکاف بین منابع و مصارف دولت به حداقل برسد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - امام جمعه شهرستان خرمدره گفت: انتصاب مدیران انقلابی یکی از مطالبات مردم از دولت است که موجب تحقق وعده‌های رییس جمهوری می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سفرهای استانی رییس جمهوری، دولت را یکسال به جلو می‌اندازد و در حل مشکلات استان‌ها و شهرستان‌ها بسیار موثر است.

خبرگزاری مهر

زنجان - وزیر جهاد کشاورزی گفت: ما در تلاشیم تا از کشاورزان به عنوان ضامن امنیت غذایی کشور حمایت کنیم و نظر رئیس جمهور هم حمایت از کشاورزان در همین بخش است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی روز پنجشنبه با حضور در محل اجرای پروژه گردشگری پاسارگاد در ابهر، به وضعیت این پروژه رسیدگی کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر جهاد کشاورزی گفت: قیمت تضمینی محصولات کشاورزی استراتژیک را برای نخستین بار قبل از آغاز سال زراعی اعلام کردیم.

وب‌گاه عصر ایران

به کسی که این کارخانه را در اختیار دارد بگویید نمی‌تواند فقط به شکل اسمی و با ظاهرسازی کارخانه را اداره کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پروژه‌های حوزه راه جزو طرح‌های مهم و تاثیرگزار در کشور به شمار می‌رود، اظهار کرد: همه تلاش مسئولان این است که در این زمینه کم‌ترین دغدغه را شاهد باشیم. وی با یادآوری اینکه پروژه خط آهن زنجان به قزوین یکی از پروژه‌های مهم در کشور...

خبرگزاری میزان

وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از ایستگاه راه‌آهن زنجان، گفت: برای تکمیل خط دوم راه‌آهن قزوین - رشت، 800 میلیاردتومان تخصیص می‌یابد.

خبرگزاری میزان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال 1401، سال گشایش اقتصادی خوبی برای کشور است و گشایش‌های خوبی برای کشور رخ خواهد داد و بسیاری از پروژه‌های ناتمام کشور، به بهره‌برداری خواهد رسید.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تمرکز دولت به تحقق 8 درصدی رشد اقتصادی است.

خبرگزاری میزان

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به اعتبار تخصیص داده شده و اعتبار سال‌های بعد، تمام محور‌های اصلی زنجان تا سه سال آینده تبدیل به بزرگراه می‌شود.