پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری میزان

همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان و آغاز عملیات اجرای نهضت ملی مسکن استان، عملیات اجرای کمربندی شهر زنجان با سرمایه‌گذاری اداره کل راه و شهرسازی استان، آغاز شد.

خبرگزاری میزان

وزیر جهاد کشاورزی گفت: مالکیت اراضی در حال حاضر یکی از مشکلات حوزه کشاورزی است و امیدواریم که همه کشاورزان ایرانی سند تک برگ زمین شان دستشان باشد.

خبرگزاری میزان

همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان، عملیات اجرایی 17 هزار و430 واحد نهضت ملی مسکن، آغاز شد.

خبرگزاری میزان

وزیر جهاد کشاورزی اسناد تک برگی اراضی کشاورزی را به چند تن از کشاورزان استان تحویل داده و همچنین از روند عملیات اجرایی طرح‌های کاداستر و رفع تداخلات اراضی کشاورزی استان بازدید کرد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس جمهور با تاکید بر استفاده بهینه از مجموعه معدنی و صنعتی دپوی کیک روی زنجان و برداشتن یک گام سریع برای حل مشکلات این واحد، اظهار داشت: باید استحصال مواد معدنی این پسماندها انجام شود و فواید این ثروت نصیب مردم زنجان شود، اما اگر این استحصال انجام نشود موجب خسارت به مردم می شود.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور با تاکید بر استفاده بهینه از مجموعه معدنی و صنعتی دپوی کیک روی زنجان و برداشتن یک گام سریع برای حل مشکلات این واحد، گفت: باید استحصال مواد معدنی این پسماند‌ها انجام شود و فواید این ثروت نصیب مردم زنجان شود، اما اگر این استحصال انجام نشود موجب خسارت به مردم می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

خبرگزاری ایسنا

همزمان با سفر رییس‌جمهور به استان زنجان، وزیر بهداشت، درمان و آموزش نیز وارد شهرستان طارم شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صبح پنجشنبه / 27 آبان / در جریان دهمین سفر استانی رییس جمهوری وارد شهرستان سلطانیه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهور با بیان اینکه زنجان ظرفیت‌های بسیاری در عرصه‌های کشاورزی، صنعتی و معدن دارد، اظهار داشت: با ظرفیت‌هایی که استان دارد به ویژه ظرفیت نیروی انسانی جوانی که در استان زنجان داریم و مردمانی که اهل تلاش و فعالیت و کار هستند، باید کارهای بسیاری برای استان زنجان انجام شود. به برکت انقلاب اسلامی کارهای زیادی انجام شده اما نسبت به کارهایی که باید انجام شود، فاصله داریم.

خبرگزاری مهر

زنجان - وزیر جهاد کشاورزی در آغاز سفر خود به استان زنجان از یک طرح پرورش گوسفند پربازده بازدید کرد.

وب‌گاه الف

زنجان رئیس جمهور از محل دپو پسماند کارخانجات «روی» در استان زنجان بازدید کرد.

خبرگزاری مهر

زنجان - رئیس جمهور بعد از شهرک صنعتی شماره یک زنجان به محل انباشت پسماندهای روی رفت تا از نزدیک در جریان مشکلات زیست و محیطی این پسماندها قرار گیرد.

خبرگزاری میزان

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان زنجان، وزیر جهاد کشاورزی از طرح پرورش گوسفند پربازده شرکت کشت و صنعت فردوس در شهرستان زنجان بازدید کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز پنجشنبه در جریان دهمین سفر رییس جمهوری در شهرستان ابهر حضور یافت و از پروژه ورزشی سه هزار نفری که عملیات ساخت آن به دلیل کمبود اعتبار پس از 13 سال از آغاز اجرای آن متوقف شده است، بازدید کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس جمهوری از محل انباشت پسماند روی واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی تخصصی روی زنجان (15 کیلومتری جنوب شهر زنجان) بازدید کرد.