پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایسنا

وزیر راه و شهرسازی از در دست بررسی قرار گرفتن طرح جامع حمل و نقل کشور خبر داد.

خبرگزاری میزان

وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر به استان زنجان از پروژه باند دوم زنجان - بیجار به طول 25 کیلومتر بازدید کرد همچنین قطعه 2 این پروژه به طول افتتاح شد.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود آب شرب از مهم‌ترین تهدیدات پیش‌روی استان زنجان است.

خبرگزاری میزان

وزیر راه و شهرسازی از تعیین تکلیف زمین طرح نهضت ملی مسکن تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: تاکنون برای حدود 2 میلیون و 400 هزار واحد مسکونی زمین تامین شده است و بخش باقی مانده نیز تا یک ماه آینده تعیین تکلیف خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز پنجشنبه در خرمدره حضور یافت و از تصفیه خانه نیمه کاره فاضلاب این شهر بازدید کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی گفت: 800 میلیارد تومان به پروژه 2 خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین تخصیص خواهد یافت.

خبرگزاری میزان

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه سفر خود به استان زنجان وارد شهرستان خدابنده شد و مورد استقبال مسوولان محلی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز مردم ما نشان دادند که با مشارکت و همدلی می‌توان در 100 روز 100 میلیون دز واکسن تزریق کرد که این عدد ساده‌ای نیست در حالیکه انجام این کار تنها با تکیه بر امکانات دولتی بیش از یکسال زمان نیاز داشت.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور با اشاره به مشکل بیکاری میان جوانان زنجانی، گفت: ما دغدغه رفع بیکاری را داریم و امیدواریم بتوانیم مشکل بیکاری را کاهش دهیم.

خبرگزاری میزان

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مشکلات بانکی کارخانه سرجین بافت زنجان در مدت یک ماه حل خواهد شد زیرا این کارخانه به لحاظ مالی، فناوری و بازار توانایی می‌تواند 2 هزارو 500 شغل ایجاد کند بنا براین نباید به خاطر مشکلات بانکی نیمه متوقف شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهور اظهار داشت: اجازه نمی دهیم تولید در این کشور دچار وقفه شود، باید کارخانه روغن نباتی جهان با تمام ظرفیت کار کند.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - شرایط همه‌گیری کرونا باعث شده تا عمل به دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه تزریق واکسن به عنوان یک وظیفه تلقی شود چرا که هر گونه سهل‌انگاری عواقب جبران ناپذیری برای فرد و اجتماع به دنبال دارد.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور پیش از ظهر پنج‌شنبه در جریان سفر به استان زنجان، از منطقه مسکونی کوی فلسطین در حاشیه شهر زنجان بازدید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آغاز تامین زمین و طراحی فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن گفت: به استناد آمار و ارقام می‌گویم که ساخت 4 میلیون واحد مسکونی در 4 سال، امکان‌پذیر است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس جمهور پیش از ظهر پنج‌شنبه در جریان سفر به استان زنجان، از منطقه مسکونی کوی فلسطین در حاشیه شهر زنجان بازدید کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز پنجشنبه با حضور در شهرک صنعتی خرمدره یک واحد صنعتی در زمینه تولید انواع شمش فولادی را افتتاح کرد.