پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور پیش از ظهر پنج‌شنبه در جریان سفر به استان زنجان، از منطقه مسکونی کوی فلسطین در حاشیه شهر زنجان بازدید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور گفت: اجازه نمی دهیم تولید در این کشور دچار وقفه شود، باید کارخانه روغن نباتی جهان با تمام ظرفیت کار کند.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور گفت: اجازه نمی‌دهیم تولید در این کشور دچار وقفه شود، باید کارخانه روغن نباتی جهان با تمام ظرفیت کار کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی با بیان اینکه همچنان موج ششم کرونا کشور را تهدید می کند گفت: مردم باید عادی انگاری را کنار بگذارند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر جهاد کشاورزی گفت: بر اساس دستور رییس جمهوری در تولید و تامین محصولات اساسی مورد نیاز مردم و ایجاد ثبات در بازار اهتمام لازم را خواهیم داشت.

خبرگزاری میزان

وزیر راه و شهرسازی در این سفر حدود 800 میلیارد تومان برای تکمیل راه آهن قزوین - زنجان و. حدود 80 میلیارد تومان برای تکمیل محور‌های زنجان - تکاب و زنجان - بیجار و 250 میلیارد تومان برای تکمیل باند دوم کبودرآهنگ - قیدار - سلطانیه اختصاص داده شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الله عبدالملکی به‌عنوان نماینده دولت در سفر استانی رئیس جمهور به استان زنجان در جلسه شورای اداری شهرستان ابهر عنوان کرد: اهمیت سفر‌های استانی در این است که باعث می‌شود صحبت‌ها و مشکلات مردم در ذهن مسئولان نقش ببندد و آن‌ها در تصمیم‌گیری‌ها و جلسات این موضوعات را مطرح کنند. وی افزود: دولت سیزدهم میراث دار پروژه‌های ناتمام بسیاری است که از دولت‌های...

خبرگزاری میزان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با سفر استانی رئیس جمهور به استان زنجان، از شرکت ایریکو در ابهر بازدید کرد.

خبرگزاری ایسنا

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: به دنبال راه‌اندازی و فعال کردن طرح کسب و کار پایدار بانوان و خانواده هستیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس جمهوری گفت: اجازه نمی دهیم تولید در این کشور دچار وقفه شود، باید کارخانه روغن نباتی جهان با تمام ظرفیت کار کند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس جمهور اظهار داشت: اجازه نمی دهیم تولید در این کشور دچار وقفه شود، باید کارخانه روغن نباتی جهان با تمام ظرفیت کار کند.

خبرگزاری دانا

وزیر راه و شهر سازی با اشاره به تعداد واحد های مسکونی در حال ساخت در کشور، گفت: یک میلیون و 300 هزار نفر در طرح جهش مسکن ثبت نام کرده‌اند.

وب‌گاه الف

زنجان وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه ساخت این تعداد مسکن تأثیرات مهمی در برنامه‌های اقتصادی کشور دارد، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها هر سال 360 هزار میلیارد تومان معادل یک سوم بودجه کل کشور تسهیلات برای ساخت مسکن در اختیار خواهیم داشت و سقف تسهیلات برای هر استانی ابلاغ شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - طرح آبخیزداری در شهر کرشف در شهرستان خدابنده روز پنجشنبه با حضور سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی به بهره برداری رسید.

خبرگزاری میزان

در ادامه سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان زنجان و با حضور نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی، ساختمان اداری اداره امور عشایر استان زنجان افتتاح شد.