شنبه 14 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: برای تعلیف زمستانی وحوش علفخوار این استان، علوفه مورد نیاز از سوی این اداره کل تامین و انبار شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: طی هفته گذشته بیش از 254 میلیون و 926 هزار سهم در بورس منطقه‌ای زنجان معامله شد که 54 درصد این میزان مربوط به خرید سهام و حق تقدم بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پنج متهم در رابطه با پرونده فرار مالیاتی میلیاردی با تلاش و هوشیاری پلیس امنیت اقتصادی این استان در دام قانون گرفتار شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - چه قبل از شیوع کرونا و چه حالا که بیش از 10 ماه از ظهور این بیماری خطرناک سپری می‌شود، برایمان فرقی نمی‌کند، چون برخی محدودیت‌ها موجب شده است جامعه معلولان در هر شرایطی در انزوا باشند، که نمونه عینی آن همین بافت نامناسب شهری است که تردد را برای این قشر همواره با چالش مواجه کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - بسیج جامعه زنان استان زنجان باانتشار بیانیه‌ای اظهار داشت: با اقدامات شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و ایادی دست نشانده آنان در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی و اکنون دکتر محسن فخری‌زاده، بار دیگر جهانیان یک حرکت تروریستی ناجوانمردانه و کوردلانه بامحوریت استکبار جهانی را به چشم دیدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: نمک مورد نیاز راهداری زمستانی این استان 20 هزار تن با بیش از 37 میلیارد ریال تامین شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - انجام بیش از 97 هزار تست و نمونه گیری کرونا از بیماران مشکوک در زنجان و تغییر وضعیت شیوع کرونا در سه شهر استان از قرمز به نارنجی با اجرای محدودیت‌ها، از جمله مهمترین عناوین خبری استان زنجان در هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بارش برف و باران از امروز شنبه تا صبح دوشنبه در این استان اتفاق خواهد افتاد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: در زمان حاضر 420 مرکز معادل 98 درصد مراکز درمانی، خدماتی و بهداشتی استان با بیمه طرف قرارداد هستند و خدمات مورد نیاز اقشار مختلف جامعه اعم از شهری و روستایی را ارائه می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان در خصوص شرایط انجام تست کرونا گفت: محدودیتی برای انجام تست کرونا وجود ندارد اما برای انجام این کار تایید پزشک همانند دیگر آزمایش‌ها مورد نیاز است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون امور پیشگیری بهزیستی استان زنجان گفت: سازمان بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر با مشارکت یکدیگر از سال 78 خط ملی اعتیاد را با شماره 09628 راه اندازی کرده که این اقدام مهم، با هدف مشاوره در زمینه پیشگیری درمان و کاهش آسیب های ناشی از اعتیاد انجام گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: خدمات الکترونیکی این سازمان به منظور رفاه حال مودیان و کاهش مراجعه حضوری به ادارات امور مالیاتی استان افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: روستاییان این استان باتوجه به فصل سرما و برف، مراقب جولان و حمله گرگ ها باشند و اقدامات حفاظتی و مراقبتی را جدی تر بگیرند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته 64 راهبر آموزشی، دانش آموزان جامانده از شبکه شاد را در سراسر استان بر اساس اطلس جغرافیایی و یادگیری، همراهی و فرایند آموزش رسمی آنان را رصد می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسؤول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: کبد و کلیه‌های بیمار مرگ مغزی در این استان به بیماران نیازمند اهدا شد تا شانزدهمین ایثار ماندگار استان در سال جاری به ثبت برسد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با تلاش مدیران، معلمان و اعضای گروه‌های آموزش ابتدایی بیش از 400 عنوان محتوای مکمل آموزشی و خودآموز (درس در خانه) به صورت فصلنامه پاییزی در دروس مختلف در 6 پایه تحصیلی مقطع ابتدایی تولید شده است.