شنبه 14 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - پویش " ایران مهربان " و طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی با هدف جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و فراهم کردن زمینه مشارکت همگانی در حمایت از این افراد در استان زنجان اجرا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - دولت با تدبیر و تلاش جهادی گام های ماندگاری در حوزه بهداشت و آموزش طی هفته گذشته برداشت و ثمره آن به بار نشستن چندین طرح در استانها بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس بیمارستان تامین اجتماعی امام حسین (ع) زنجان گفت: از مجموع یک‌هزارو 12 بیمار بستری کرونایی و مشکوک به کرونا در این مرکز تا کنون 806 نفر بهبود یافته و ترخیص شده اند و متاسفانه 43 نفر از این بیماران جان خود را از دست داده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: زنجان با میزان دمای 3 درجه سانتیگراد زیر صفر، به عنوان دومین مرکز استان سرد کشور به ثبت رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: کارخانه فرآوری و بسته‌بندی انواع آبزیان در شهرستان ماهنشان به پیشرفت فیزیکی 90 درصدی رسیده و روند راه‌اندازی آن همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سفر معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و شکسته شدن رکورد بیماران سرپایی مبتلا به کرونا در زنجان از مهمترین عناوین خبری این استان در هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: اوراق مالیاتی مودیان مالیاتی استان به صورت الکترونیکی ابلاغ می‌شود که این گامی موثر برای رفاه و تسهیل امور مودیان است.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل_ایرنا_ استاندار اردبیل گفت: شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتاعی (شستا) در تکمیل پروژه راه اصلی خلخال به منجیل مشارکت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هم اکنون مه غلیظ دید افقی رانندگان در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های این استان را کاهش داده است.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - امروز بیست و سومین روز از آبان ماه را در حالی سپری می کنیم که همچنان خبرهای خوبی از وضعیت کرونایی در ایران و جهان به گوش نمی رسد و این سریال دنباله‌دار گویی خیال ندارد به نقطه پایان برسد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، روز شنبه 24 آبان جاری، عضویت در کتابخانه عمومی این استان رایگان و به صورت غیرحضوری است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان در خصوص وضعیت پیوند کلیه بیماران نیازمند گفت: پس از شیوع کرونا از اسفند سال گذشته و به دلیل محدودیت ها هزینه پیوند کلیه روند افزایشی داشته بطوریکه هزینه یک عمل به حدود 60 تا 70 میلیون تومان رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: با افزایش تعداد مراکز 16 ساعته این استان تاکنون آمار مبتلایان مثبت سرپایی کووید -19 بر اساس تست آزمایشگاهی به 25 هزارو 645 نفر رسید که 549 مورد آن طی 24 ساعت گذشته گزارش شده است و این رکورد جدیدی محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی زنجان گفت: بیش از 600 برنامه به مناسبت هفته کتاب در این استان اجرا می شود که هدف از آنها ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استانداری زنجان در راستای امیدآفرینی و اعتمادبخشی به جامعه نسبت به تشریح برنامه‌های آینده دولت جزو فعال‌ترین دستگاه‌های اجرایی کشور ارزیابی شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس فدراسیون کشتی ایران گفت: داشتن کرسی در اتحادیه جهانی کشتی برای این فدراسیون امری بسیار مهم و مفید است.