شنبه 14 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با بیان این‌که عمان به عنوان سومین کشور هدف صادراتی این استان مطرح است، گفت: با ایجاد دفتر تجاری برای توسعه همکاری‌های اقتصادی استان زنجان در عمان، زمینه هر چه بیشتر توسعه مراودات تجاری با این کشور فراهم می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: شناسایی سالمندان پرخطر امری مهم است تا تیم های مراقبتی با اولویت به کارهای آنان پرداخته سپس اقدامات حمایتی، اطلاع رسانی و آموزش و در نهایت حمایت‌های مالی و معنوی از آنان انجام شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز بیشترین کسانی که به اسلام گرایش پیدا می کنند، فرانسوی ها هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: از بعد از ظهر سه‌شنبه /13 آبان ماه / به سبب نفوذ امواجی به منطقه، در برخی مناطق این استان به ویژه در غرب استان (شهرستان ماهنشان) شاهد بارش باران خواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: در زمان حاضر 110 هزار مشترک خانگی این استان کم مصرف هستند و برق رایگان دریافت می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان زنجان گفت: این بانک برای خرید سم و کود محصولات استراتژیک "کشاورز کارت" صادر می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: ثبت اطلاعات پرداخت‌های حمایتی به جامعه هدف، مبنای معافیت مالیاتی موسسه‌های خیریه می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

با توجه به محدودیت‌های جدید اعمال شده در مشاغل گروه شغلی دو، سه و چهار، تعطیلی در حوزه ورزش به 89 شهرستان و مرکزهای 25 استان رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در سال زراعی جاری 70 هزار میلیارد ریال از محل فروش 61 نوع محصولات تولیدی عاید کشاورزان این استان شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات تکواندو استان زنجان گفت: تکواندوکار شایسته و توانمند این استان با حضور موفق در مسابقات انتخابی تیم ملی پومسه بانوان، موفق به کسب جواز شرکت در رقابت‌های جهانی 2020 شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: خداوند به وسیله ویروس کرونا حرص و طمع را کمرنگ و فناوری را که انسان فکر می‌کرد او را به بالاترین مرتبه رسانده است، زیر سوال برد، بسیاری به خاطر قدرت، کافر شده یا در کنار خدا چیزی را قرار می‌دادند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: 126 میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش‌افزوده از ابتدای امسال تاکنون به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان واریز شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - گویا عده‌ای از اوضاع این روزها خبری ندارند، این را می‌توان از تجمعات، دورهمی و مهمانی‌هایی که بدون تامل به عواقب آن برپا می‌شود، فهمید، هنوز باور ندارند که گرفتار می‌شوند، کارشان به بیمارستان، بستری و حتی مواجهه با مرگ می‌رسد و این داستان تلخ تکراری است که مهمان منحوسی بعد از 9 ماه حضور پرچالش خود برای جهان رقم زده و همچنان در کمین است و طعمه‌های خود را بیشتر از مکان‌های...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز، قریب 110 میلیارد ریال به ورزش این استان آسیب وارد شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: زنجان در امر کارسازی اعتبارات روستایی جزو استان‌های برتر کشور بوده و آثار و نتایج عملکرد خوب آن در روستاها کاملا مشهود است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان تاکنون مجموع مبتلایان به این بیماری" تمامی موارد مثبت بر اساس یافته های آزمایشگاهی" به رقم 25 هزارو 943 نفر رسیده است.