شنبه 14 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان استان زنجان آماده حل مشکلات هلال احمر این استان در بخش‌های مختلف هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: ورود شورای فرهنگ عمومی به موضوع برگزاری کنگره سه هزارو 535 شهید استان با ارایه طرح‌های مورد نظر اعضا و کارشناسی در این خصوص می‌تواند بر غنا و کیفیت این کنگره بیفزاید.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان گفت: در یک اقدام محیط زیستی و فرهنگی یکی از حامیان محیط زیست شهرستان تاکستان برای دومین سال متوالی علوفه مورد نیاز آهوان منطقه حفاظت شده باشگل جهت ایام بارش برف و سرما را تأمین کرد.

خبرگزاری ایسنا

در نشست مشترک رییس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی با رییس موسسه انستیتو پاستور ایران بر توسعه همکاری های مشترک علمی و فناوری دو مجموعه تاکید شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات ورزش ترای اتلون (دوگانه) استان زنجان گفت: ورزشکاران این استان در مسابقات قهرمانی نخبگان و جایزه بزرگ کشوری دوگانه، پنج نشان مختلف کسب کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسوؤل کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: یک هزارو 50 بسته آموزشی و کتاب کار ویژه مقطع ابتدایی در بین دانش‌آموزان سه روستای اوریاد شهرستان ماهنشان، شیوانات شهرستان خدابنده و قره پشتلو شهرستان زنجان توزیع شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - این روزها با شیوع موج سوم کرونا در کشورمان و اعلام آمار و ارقام تاسف برانگیز ابتلا به این بیماری از یکه تازی تلخ این ویروس منحوس حکایت دارد و این مهم را همچنان گوشزد می‌کند که برای در امان اماندن از شر این بیماری کشنده باید با اقدامات متعدد پیشگیرانه به ویژه اعمال محدودیت‌ها، زنجیره انتقال آن را قطع کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رسانه‌ها و مطبوعات زنجان در هفته جاری موضوعات مختلفی را در سرخط اخبار و صفحات نخست خود انعکاس دادند که از جمله آن‌ها می‌توان به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی در بنگاه های املاک زنجان و بازگشت 33 واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید تا پایان سال در استان اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: از 18 خرداد امسال میزان بستری‌های کرونایی در استان به 40 تا 50 بیمار در روز می‌رسید که اکنون با شیوع موج سوم بیماری این میزان در بیمارستان‌های به 82 تا 123 نفر رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در نیمه نخست امسال بیش از هزار و 200 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت در این استان با سرمایه گذاری بیش از 35 میلیارد کمیته امداد ایجاد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: بر اساس آخرین سرشماری انجام شده در سال 95، 9.8 درصد جمعیت این استان معادل 104 هزار نفر را سالمندان تشکیل می‌دادند که این رقم اکنون به حدود 110 هزار نفر رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: شیوع ویروس کرونا کاهش 34 درصدی مراجعان به واحدهای دندانپزشکی تامین اجتماعی استان را رقم زده و این خدمات نسبت به قبل محدودتر شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: سامانه بارشی جدید از روز شنبه /17 آبان ماه / وارد استان شده و تا پایان هفته نیز فعالیت خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

گروه جهادی شهدا، کتابخانه جدیدی در یکی از مناطق کمتر برخوردار استان زنجان افتتاح کرده است. این کتابخانه با بیش از 10 هزار کتاب در اختیار مردم قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: خودروهای حمل بار و بخش مسافر در این استان مشمول طرح رایگان دوگانه‌سوز هستند و لازم است مالکان برای انجام این مهم اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: بانک اطلاعات هنرمندان این استان در حال تدوین است و در آینده نزدیک در بستر وب راه اندازی خواهد شد.