شنبه 14 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: جایگاه روستا و روستاییان در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی موجب شده که بهسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی از اولویت‌های اصلی این بنیاد باشد که بر این اساس تا پایان امسال بیش از پنج یک‌هزار واحد مسکونی روستایی در سطح استان از سوی این نهاد انقلابی مقاوم سازی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به منطقه، از بعدازظهر امروز / شنبه / آسمان این استان بارانی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: تشخیص به موقع پوکی استخوان به ویژه اگر با درمان و پیگیری دستورات درمانی همراه باشد می‌تواند موجب کاهش احتمال شکستگی، کاهش هزینه های اقتصادی خانواده و سیستم بهداشتی، کاهش احتمال وابستگی و از بین رفتن استقلال فرد و همچنین کاهش مرگ و میر افراد در معرض خطر شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - افزایش شمار بستری روزانه بیماران کرونایی در زنجان و عایدی 70 هزار میلیارد ریالی کشاورزان از فروش محصولات در سال جاری از مهمترین عناوین خبری این استان در هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با پایان یافتن عملیات گاز رسانی به 53 روستای استان، میزان بهره مندی خانوارهای روستایی از گاز طبیعی، به 92 درصد می‌رسد.

خبرگزاری ایسنا

تکلیف 89 شهرستان که هفته گذشته با محدودیت و تعطیلی در بخش هایی از ورزش خود مواجه شدند، در هفته جاری مشخص نشد!

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: مهمترین رسالت این سازمان، حفاظت از جان و مال مردم در برابر وضعیت جوی نامساعد است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: هم اکنون 85 درصد دانش آموزان مقطع ابتدایی این استان عضو شبکه شاد هستند که با اقدامات انجام گرفته این رقم افزایش یافته است.

خبرگزاری مهر

«کتابخانه شهدای خوئین»، ششمین کتابخانه این گروه جهادی است که شب گذشته همزمان با میلاد پیامبر رحمت با حضور رئیس بنیاد شهید استان زنجان و تنی چند از مسؤولان استانی افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: مهرماه سالجاری 22 هزارو 876 مورد سرعت غیرمجاز از خودروهای عبوری در جاده های استان ثبت شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات دوچرخه سواری استان زنجان گفت: زمان برگزاری مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری تریال و مرحله سوم لیگ برتر به علت شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

خبرگزاری مهر

تمدید مهلت ارسال اثر به نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه و پایان مهلت ثبت‌نام در طرح پاییزه کتاب از جمله اخبار مهم حوزه کتاب و نشر در هفته‌ای هستند که گذشت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد هم اکنون استان به لحاظ شمار بیماران بستری کرونایی به اوج خود نزدیک می‌شود و بر این مبنا روند فوتی‌ها نیز متناسب با بستری‌ها در حال افزایش است.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی گفت: با مدیریت جهادی و حضور همه جانبه در صحنه تولید و با وحدت و همدلی همکاران دانشگاه علوم پزشکی، تلاش خواهیم کرد بدون هیچگونه مشکل نسبت به پشتیبانی گاز مایع برای واحدهای درمانی استان اقدام کنیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل زندان‌های استان زنجان گفت: طرح تربیت 600 حافظ قرآن در بین مددجویان زندانی این اداره کل و در قالب تفاهم نامه مشترک با دادگستری استان اجرایی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: کسانی که برای طرح‌های سرمایه گذاری خود زمین‌هایی را در اختیار می‌گیرند، لازم است بر اساس تعهداتشان پروژه ها را پیش ببرند و زمین ها را بدون اجرای طرح، تصاحب نکنند.