دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دوچرخه سوار ملی پوش زنجانی گفت: برای اثبات اینکه از مواد ممنوعه در ورزش دوچرخه سواری استفاده نکرده‌ام به طور مصمم و جدی درصدد احقاق حق از دادگاه بین‌المللی ورزشی جهان هستم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: در زمان حاضر اغلب شهرهای این استان به ویژه شهر زنجان در وضعیت قرمز به سر می‌برند که ترسیم آینده این بیماری به طور کامل به رفتار مردم بستگی دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: میزان دمای هوا در برخی از مناطق این استان طی هفته جاری به 40 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

خبرگزاری مهر

نسبت مانده تسهیلات به سپرده‌های بانکی پس از کسر سپرده قانونی در فروردین‌ماه 1399 معادل 78.5 درصد بوده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: کارگاه‌های آموزشی با محوریت جلوگیری از حریق در مناطق حساس به آتش‌سوزی به صورت دوره‌ای در تمام شهرستان‌های این استان برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: مبارزه با آفت ملخ در حدود 24 هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان طارم انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استفاده 80 درصدی زنجانی‌ها از ماسک در برابر کرونا و جریمه 500 هزار تومانی برای رانندگان بی‌توجه به پروتکل‌های بهداشتی از جمله مهمترین عناوین خبری استان زنجان طی هفته گذشته بود.

خبرگزاری میزان

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به اقدامات نیروهای بسیجی و جهادگران برای مقابله با موج دوم شیوع کرونا گفت که تولید و توزیع ماسک محوری‌ترین کار گروه‌های جهادی استان زنجان است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه آهن منطقه شمال‌غرب گفت: با شیوع ویروس کرونا، زمان حرکت قطارهای مسافربری زنجان - تهران و زنجان - مشهد تغییر کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: با توجه به همپوشانی مناطق تحت مدیریت استان‌های زنجان و قزوین مدیران کل حفاظت محیط زیست استان های زنجان و قزوین، تفاهمنامه همکاری امضاء کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تا کنون یک هزار و 700 کارگاه در این استان برای استفاده از تسهیلات ارزان قیمت جبران خسارت کرونا ثبت‌نام کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرماندار شهرستان خدابنده گفت: با تسریع در ساخت و بهره‌برداری از بیمارستان 220 تختخوابی حضرت رسول اکرم (ص)، پایین بودن سرانه تخت بیمارستانی نسبت به جمعیت در این شهرستان جبران شده و میزان این شاخص در خدابنده از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس ستاد پنجمین دوره انتخابات مجامع و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با برگزاری مرحله دوم پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر همزمان با سراسر کشور در این استان هیات مدیره و بازرسان با کسب بیشترین رای تعیین شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - طی هفته اخیر بارش‌های رگباری و غیرمنتظره باران در این فصل از سال زمین‌های تشنه بسیاری از نقاط این استان را سیراب کرد هرچند که خسارت‌هایی نیز به مزارع پرورش ماهی و گندمزارها وارد کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری عامل تبلیغ و فروش داروهای غیرمجاز در فضای مجازی از سوی پلیس فتا این استان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

برخی افراد به طور معمول در جهت اخذ معافیت فرزندان، دادخواست خود را در قالب طلاق توافقی مطرح می‌کنند