دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - میهمان ناخوانده کرونا در حالی همچنان در پی یافتن میزبان‌های متعدد، آلوده کردن تعداد زیادی از مردم و وارد کردن آسیب به سلامت عموم است که علاوه بر خسارات جانی، تغییرات گسترده ای را در سبک زندگی ها ایجاد کرده و ضربه‌هایی گاه غیرقابل جبران بر کسب و کار افراد جامعه زده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی 48 ساعت گذشته، زنجان برای دومین روز متوالی، به عنوان دومین مرکز استان خنک کشور به ثبت رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان زنجان گفت: خرید تضمینی دانه‌های روغنی کلزا در این استان دهم خرداد امسال آغاز شده و این بانک تاکنون 2 هزارو 200 میلیارد ریال به حساب این کشاورزان واریز کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: در صورت اشغال تخت‌های بیمارستان‌های استان توسط بیماران کرونایی روند خدمت رسانی به سایر بیماران که نیازمند ارائه خدمات هستند با اختلال مواجه خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - طی چند سال گذشته که توسعه کشت گلخانه‌ای در استان زنجان جزو برنامه‌های الویت‌دار قرار گرفته است، در سایه اقدامات و تدابیر انجام شده، اجرای طرح‌ها در این زمینه جلوتر از برنامه‌های ابلاغی محقق شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: تاکنون 452 نفر بیمار مشکوک و مبتلا به بیماری کرونا در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان شناسایی و از این تعداد تست 171 بیمار تایید شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر و سرپرست تیم ووشو باشگاه زرین رود خدابنده از توابع استان زنجان گفت: تیم ووشو باشگاه زرین رود این شهرستان، جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه های ایران را کسب کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: با اجرای نهضت ساخت مسکن 2 هزارو 500 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی این استان تحویل داده شده است که آمار سال گذشته 88 واحد و چهار ماهه امسال نیز 15 واحد است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: زنجان از جمله مراکز پیشرو در زمینه پیشگیری از ابتلای جامعه هدف بهزیستی به کرونا است که خوشبختانه با اقدامات و تمهیدات لازم تاکنون موردی از ابتلای افراد تحت پوشش به ویژه سالمندان به این بیماری گزارش نشده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: پدر شهیدان علیرضا و حمیدرضا بیات از شهدای این استان پس از تحمل رنج سال‌ها دوری از فرزندان، دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته، شهرستان ماهنشان از توابع این استان، با 20 میلیمتر باران بیشترین بارندگی را به خود اختصاص داد که 19 میلیمتر این میزان در کمتر از یک ساعت رخ داده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسوؤل روابط عمومی تیپ 216 زرهی شهید سرلشگر غلامرضا مخبری زنجان گفت: پرسنل متخصص مبارزه با شیوع بیماری‌های بیولوژیک (جنگ‌های نوین) این تیپ به صورت مکانیزه عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر شهر زنجان را انجام می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از ابتلا به این ویروس طرح نشاط معنوی در این استان که هرساله در بقاع متبرکه برگزار می شد، با همان کیفیت در فضای مجازی اجرا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: بارش باران که بعدازظهر روز دوشنبه /23 تیر ما جاری / در این استان، اتفاق افتاد در شهرستان های ماهنشان و ابهر، موجب خسارت شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان گفت: با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از ابتلا، بیماران خاص و پیوند اعضا این استان تا مساعد شدن شرایط، خانه نشین شده‌اند.