دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - همزمان با دومین روز از هفته بهزیستی 15 واحد مسکن مددجویی زنجان همزمان با سراسر کشور در این استان افتتاح شد و در اختیار گروه‌های هدف قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: یکی از دغدغه‌ها در کشور این است که به‌رغم انجام پژوهش‌های فراوان، شمار کمی از آن‌ها به ثروت تبدیل می‌شوند اما طرح تحقیقاتی "واحد تریتا دارو هزاره سوم" زنجان، یکی از مواردی است که با کارسازی دانش نوین روز در حال نهایی شدن است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا محدودیت‌ها در شهرستان‌های با وضعیت قرمز استان به مدت یک هفته دیگر تمدید شد و بر این اساس نظارت‌های لازم باید توسط دستگاه‌های ذی ربط استان انجام تا محدودیت‌ها به صورت کامل و جامع اجرایی شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: هم اکنون شهر زنجان به لحاظ کرونا همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد که در صورت اقدامات اشتباه، آسیب جدی به سلامت مردم وارد خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کمیسیون تجارت و روابط خارجی اتاق بازرگانی زنجان گفت: عملیاتی کردن نقشه راه تجارت خارجی این استان، نیازمند تعامل و همکاری تمام دستگاه‌ها و مراجع ذیربط بوده و در این راستا فعال بودن دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان برای به ثمر رسیدن این نقشه راه ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان گفت: رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، سلامت عموم مردم را تهدید می‌کند و سرپیچی از آن، تخلف بهداشتی محسوب می‌شود که در این راستا از ابتدای امسال تاکنون 327 واحد صنفی متخلف بهداشتی در این استان پلمب شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی گفت: از محل کمک‌هایی که دولت برای تجهیز انبارهای امدادی تخصیص داده است، انبارهای امدادی هلال احمر استان‌ها نیز تجهیز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: اتکا بر درآمدهای نفتی از عوامل غفلت و تاخیر در اصلاح ساختارها جهت افزایش درآمدهای مالیاتی محسوب می‌شود در حالی که دولت باید به مالیات به عنوان درآمد پاک، تکیه کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان زنجان گفت: به منظور پیشگیری از ویروس کرونا، مسابقات ورزشی این هیات به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اماکن ورزشی شهرستان‌های زنجان، ماهنشان، ابهر و خرمدره به منظور پیشگیری از ابتلای ورزشکاران و مربیان به ویروس کرونا به مدت یک هفته دیگر تعطیل خواهند بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: مهلت ثبت نام صاحبان مشاغل و بنگاه‌های بخش فرهنگ، هنر و رسانه این استان برای دریافت تسهیلات خسارت‌های کرونا در سامانه کارا تا پایان تیرماه جاری تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته، زنجان به عنوان سومین مرکز استان خنک کشور به ثبت رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: عوامل تیم امداد و نجات سیلاب جمعیت هلال احمر این استان، جسد جوان 30 ساله را از سد تهم زنجان بیرون کشیدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: در زمان حاضر نمی توان برآورد دقیقی از هزینه‌های درمانی بیماران کرونایی داشت اما به‌طور میانگین بین چهار تا 6 میلیون تومان برای هر بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های این استان صرف نظر از بستری طولانی مدت آنان در بخش‌های ویژه هزینه می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان گفت: به همت دولت تدبیر و امید تاکنون در این استان بیش از 285 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی به متقاضیان پرداخت شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات کشتی استان زنجان گفت: این رشته ورزشی زنجان برای شرکت در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران نیازمند حمایت‌های مالی است.