دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر ستاد نظارت بر امور باشگاه‌های هیات پزشکی ورزشی استان زنجان گفت: از پنجم اسفند ماه 98 تا به امروز 30 باشگاه ورزشی این استان به علت رعایت نکردن ممنوعیت فعالیت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، پلمب شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: تلفیق دانش با مهارت و خلاقیت برای جوانان، زمینه‌ساز اشتغال مولد و پایدار توام با کارآفرینی، تاثیر بسزایی در رشد و توسعه اقتصادی و توانمندسازی منابع انسانی دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی برای بازدید از روند اجرایی چند پروژه در دست اجرا در مناطق مختلف زنجان روز پنجشنبه وارد این استان شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: مطالعات منظومه‌های روستایی در 17 بخش این استان با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی با پیشرفت 90 درصد در دست تهیه بوده و در این راستا طرح منظومه روستایی در بخش مرکزی طارم تهیه شده و در مرحله تصویب است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: تاکنون بیش از 889 نفر از کارگران واحدهای تولیدی، صنعتی و صنفی مشغول به کار در این استان گرفتار بیماری کووید - 19 شدند که نسبت به آمار قبلی رشد 2 برابری را نشان می‌دهد و شهرستان زنجان بیشترین مبتلایان را به خود اختصاص داده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 26 خانه هلال در سطح شهرها و روستاهای این استان فعالیت دارند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نیروی ستاد عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع برای خانوارهای فاقد گاز طبیعی از اول مردادماه جاری به طور همزمان در 10 استان کشور کلید خورد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: رسانه‌های این استان منصفانه و بدون حب و بغض، دغدغه توسعه و کمک به مجموعه مدیریتی استان را دارند و اجازه اهانت به این قشر را نمی‌دهیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع به منظور ساماندهی توزیع این فرآورده، شفاف سازی مصرف کنندگان مجاز آن و تخصیص سهمیه در نخستین روز از مرداد ماه جاری همزمان با 9 استان دیگر در زنجان کلید خورد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: یک خیر نیک اندیش برای سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی انستیتو سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در این استان مشارکت می‌کند که اجرا و اتمام این پروژه 11 میلیون دلار به سرمایه‌گذاری نیاز دارد که این خیر پرداخت تمامی این مبلغ و حتی بیشتر از آن را تقبل کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: از اسفندماه سال گذشته تاکنون 2 میلیون و 200 هزار عدد ماسک توسط این اداره کل، تولید شده و 160 نفر به اشتغال بازگشتند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طبق پیش بینی صورت گرفته امروز چهارشنبه سرعت وزش باد در برخی مناطق استان به 70 کیلومتر نیز خواهد رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرماندار شهرستان خدابنده گفت: این شهرستان دارای 150 هزار هکتار اراضی ملی است که متاسفانه طبق اخبار واصله حدود 40 هزار از این زمین ها توسط سودجویان شخم زنی و تخریب شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاملات غیرقانونی زمین و مسکن در زنجان به خصوص در ماه‌های اخیر از سوی بنگاه‌ها و تعاونی‌هایی انجام می‌شود که بدون مجوز وارد این عرصه شده‌اند و التهابی که در این حوزه ایجاد می‌کنند منجر به کاهش توان خرید و عدم دسترسی مردم به مسکن مناسب می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

زندان: "بارها اجازه تماس با فرزندان را به نرگس محمدی داده‌ایم اما مایل به صحبت نبود. وی با مادر و خواهرش ملاقات داشته است".

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته، شهر آببر مرکز شهرستان طارم با دمای 44 درجه سانتیگراد بالای صفر، گرم‌ترین نقطه در بین مراکز شهری این استان گزارش شد.