دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری میزان

استاندار زنجان با بیان اینکه تعداد یک هزار 800 هسته همیار کرونا در استان تشکیل شده است، گفت: این هسته‌های همیار مردمی کمک شایانی به ستاد استانی مدیریت کرونا در زنجان ارائه کرده‌اند. استودیوی سلامت نیز در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌دهی در خصوص کرونا نقش مؤثری داشته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته، زنجان به عنوان دومین مرکز استان خنک کشور به ثبت رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: وحدت، تعامل، همکاری و هماهنگی هرچه بهتر و بیشتر درمیان سه قوه (مقننه، مجریه و قضائیه) بسیار مهم و اثرگذار در تعالی، پیشرفت، آبادانی و حل مشکلات کشور است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: اولین جشنواره دانش‌آموزی "جوانه‌های راه " با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان و محوریت کانون‌های فرهنگی تربیتی در سطح مدارس استان برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: این استان بیش از 150 واحد تولیدی صادراتی دارد و تمام واحدها، ارز حاصل از صادرات را طبق قانون و اعلام بانک مرکزی در موعد مقرر بازگشت می‌دهند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: این بنیاد با بهره‌مندی از نظام فنی روستایی شامل مهندسان با تجربه و دفاتر طراحی در سطح استان تا پایان سال گذشته بالغ بر 37 هزارو 600 واحد روستایی و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 2 هزارو 410 واحد را طراحی و نظارت کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس مجمع مشورتی جوانان استاندار زنجان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه جوانان امروز بسیار پرشور و انقلابی‌تر از جوانان اوایل انقلاب هستند، گفت: جوان امروزی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن و بدترین توطئه‌ها و دسیسه‌ها ایستاده و در این میان شاهدیم که در زمینه تولید محتوای برنامه‌های فرهنگی و مقابله با جنگ نرم استکبار در خط مقدم قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: مادران سه تن از شهیدان والامقام این استان به نام‌های فریدون آقاجانلو، مهدی پزشکی و روح‌الله قرجه‌لو به دیار باقی شتافته و به فرزندان شهید خود پیوستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری، در قالب اجرای طرح مفتاح الجنه بیش از یک میلیارد و 505 میلیون تومان از طریق خیران این استان به جامعه هدف کمیته امداد در این استان کمک شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل انتقال خون استان زنجان گفت: انتقال خون این استان از ابتدای همه گیری کووید 19 تاکنون 10 هزارو 726 واحدفرآورده خونی در بین مراکز درمانی توزیع کرده و نقش فعالانه‌ای در این بخش داشته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات دوچرخه سواری استان زنجان گفت: این استان از مسیرهای امن و بی دغدغه برای دوچرخه سواری برخوردار نیست و نبود این مسیر خاص، جان علاقه مندان به این ورزش را در معرض تهدید و خطر قرار می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: برنامه ها و جشنواره‌های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی در این دانشگاه برای سال جاری پیش بینی شده که چنانچه نتوانیم آن‌ها را به صورت حضوری برگزار کنیم، در بستر وب و مجازی اجرا می شوند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بارش باران درمناطق مختلف این استان طی سه روز گذشته / جمعه تا یکشنبه / بطور میانگین به میزان 3/91 میلیمتر ثبت شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: به‌دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا، ممنوعیت بازدید از موزه‌های سه شهرستان این استان به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرماندار شهرستان خدابنده از مراحل پایانی اجرای پروژ کمربندی شهر قیدار خبر داد و گفت: این طرح هفته دولت امسال به مرحله بهره برداری می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در ابتدای شیوع بیماری کرونا تنها یک واحد نیمه‌فعال تولید ماسک در این استان فعالیت می‌کرد اما اکنون 9 واحد تولید ماسک فعال بوده که سه مورد از آن‌ها به طور کامل صنعتی و بقیه نیمه‌صنعتی هستند.