دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق شعار سال (جهش تولید) باید از شعار زدگی دوری کنیم و دنبال اقدام باشیم.

خبرگزاری میزان

چندین محموله قاچاق سوخت، لباس و لوازم خانگی توسط پلیس کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: هر چند افزایش شمار بستری‌ها و بیماران سرپایی کووید - 19 در این استان روند تدریجی دارد، اما همچنان در پیک این نوع بیماری قرار داریم که رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک می‌تواند به تغییر وضعیت کنونی کمک فراوانی کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: شیوع ویروس کرونا به منزله تعطیلی ازدواج‌ها نیست و با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از تجمع افراد، این امر مهم می‌تواند در این شرایط کرونایی هم انجام شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به 6 مرداد، روز ملی کارآفرینی و مهارت‌آموزی و فرا رسیدن هفته ملی مهارت، گفت: با توجه به شیوع بیماری کووید 19 در شرایط کنونی جهت حفظ سلامتی جامعه، اکثر برنامه‌های هفته ملی مهارت امسال در زنجان به صورت تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی و مجازی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: جمع‌آوری اسناد شهدا در راستای تکمیل بانک اطلاعات شهدا برای برگزاری کنگره 3535 ضروری است و آن را غنی‌تر می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: با توجه به گردشگر پذیر بودن بقاع متبرکه این استان، طرح‌های توسعه‌ای در این اماکن با جدیت درحال انجام است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: یخمک و نوشمک‌های میوه‌ای فاقد علامت استاندارد تهدید جدی برای سلامتی کودکان به‌شمار می‌رود که در این ارتباط کودکان و والدین باید، هنگام استفاده به نشان استاندارد توجه کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تعطیلی اماکن ورزشی شهرستان‌های زنجان، ماهنشان، ابهر و خرمدره به منظور پیشگیری از ابتلای ورزشکاران و مربیان به ویروس کرونا بعد از 2 هفته، به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - آیین تعزیه‌خوانی روستای رجعین در روز عاشورا در فهرست ملی میراث فرهنگی ناملموس کشور ثبت شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - در شرایط کرونایی که خدمت رسانی داروخانه‌ها به جامعه مضاعف شده برخی مسائل از جمله کمبود اقلام پیشگیرانه مثل ماسک، این مراکز را دچار چالش‌هایی کرده است و این قشر معتقدند توزیع ناعالانه، رقابتی نبودن شرکت‌های توزیع کننده ماسک و از طرفی فقدان نظارت، عرضه غیرقانونی این کالا در فروشگاه‌ها نامعتبر و نگرانی عموم مردم را موجب شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: با اجرای طرح برون‌سپاری طرح صدور گواهی مالیات نقل و انتقال املاک از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال جاری تا کنون 750 مورد گواهی توسط دفاتر اسناد رسمی این استان صادر و به عبارتی از مراجعه حضوری 750 مودی به این اداره کل در شرایط وجود بیماری کوید 19 جلوگیری شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: تغییر و تحول در هیات بدنسازی و پرورش اندام این استان به منظور پویایی و تحرک هرچه بیشتر این رشته ورزشی زنجان آغاز شد.

خبرگزاری میزان

استاندار زنجان با بیان اینکه در ایام تست‌گیری، تعداد 6 هزار نفر مبتلا مشخص شدند که این افراد را در خانه‌ها و نقاهت‌گاه‌ها بستری کردیم و تنها 95 نفر از آن‌ها به مرحله بستری رسیدند، گفت: اعضای شورای تأمین استان در مهار و کنترل بیماری کرونا همدلی و همکاری خوبی داشتند.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - فرماندار تکاب گفت: امسال 57 میلیارد ریال اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی برای بهسازی و آسفالت جاده‌های بین شهری و روستایی این شهرستان اختصاص یافته است.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - استانها - شمار تلفات بیماری کووید 19 از هفته های گذشته در کشور سه رقمی شده است و نشان می دهد که با وجود رعایت دستور العمل ها، پروتکل ها و راه اندازی پویش های «در خانه ماندن» و «من ماسک می زنم» این ویروس قصد کوتاه آمدن ندارد و همچنان سایه اش بر سر همگان سنگینی می کند.