دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: اوایل هفته جاری 240 میلیارد ریال بابت کارانه پرستاران و پرسنل خدوم بیمارستان‌های این استان پرداخت شد که گامی کوچک در راستای قدردانی از خدمات بی‌شائبه این قشر بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

نقش اژدهای درهم‌پیچیده بر بالای معبدی در اطراف سلطانیه موضوع آخرین قسمت از فصل اول «ایران به روایت آثار» است. فصل دوم به زودی منتشر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: اتصال خط ریلی شهرک صنعتی شماره زنجان به خط آهن سراسری، طرح تقاضامحور بوده و تضمین و تعهد میزان باری که در سال 93 از سوی واحدهای این شهرک نسبت به انتقال به خط آهن داده شده، عملیاتی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: تاکنون بیش از سه هزار هسته همیار سلامت در این استان تشکل و از این تعداد یک‌هزار و 900 هسته وارد بانک اطلاعاتی شده ومابقی نیز به تدریج تکمیل خواهد شد که اقدامی مهم در کنترل و نظارت پیشگیرانه کرونایی است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: 2 خطه کردن راه‌آهن زنجان - قزوین، یکی از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار این استان بوده که کارگاه آن پس از مدتی وقفه، فعال شده و 80 میلیارد تومان نیز از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور برای اتمام این پروژه، کارسازی شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - یافتن شغل مناسب آرزوی هر جوانی است که برآورده شدن آن برای توان‌یابان سخت‌تر بوده و برای رسیدن به آن با مشکلات مضاعفی نسبت به دیگران روبرو هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان اعلام کرد: افزایش مصرف انرژی برق از سوی مشترکان خانگی و تجاری، این استان را در وضعیت قرمز قرار داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طی برنامه‌ریزی انجام گرفته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نوآموزان بدو ورود به مدرسه در 20 پایگاه ثابت و سیار تا پایان مرداد امسال سنجش می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس حوزه هنری استان زنجان گفت: دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد این حوزه در قالب هنر نقالی و پرده‌خوانی با تلفیق موضوعات آئینی، حماسی و دفاع مقدس، استفاده از بومی‌سازی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های بومی دفاع مقدس بر اساس نیازهای روز جامعه به تولید و ارائه محتوا همچنین کشف و جذب علاقه‌مندان به این هنر از گروه سنی نوجوانان می پردازد.

خبرگزاری میزان

استاندار زنجان با بیان اینکه 5 شهر در استان زنجان وضعیت قرمز دارند، گفت: بیشترین درگیری را خود شهر زنجان دارد؛ با رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم قطعا این تعداد کمتر خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: تاکنون 70 هزار و 174 تن گندم به صورت تضمینی و توافقی از کشاورزان این استان خریداری و در سیلوها تخلیه شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: این استان با کسب 10 رتبه برتر دانش‌آموزی مقام اول را در مرحله کشوری فراخوان ملی پرسش مهر 20 در بین 32 استان کسب کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تعداد حوادث و اتفاقات آب در شهرهای این استان طی 3 ماهه نخست امسال با کاهش 14 درصدی به هزار و 919 حادثه رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: بازرسی‌های مستمر برای ممانعت از سو استفاده برخی کارفرمایان از شرایط کرونایی در قبال کارگران، در حال انجام است و با تخلفات در این زمینه برخورد می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: با شیوع موج دوم بیماری کووید - 19 تغییرات جدید در خدمات الکترونیکی بانک‌های این استان اعمال شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: در زمان حاضر این استان ابتلای دوباره یک فرد به بیماری کووید _ 19 را به عنوان طرح تحقیقی پژوهشی پایلوت کشوری آغاز کرده است که نتیجه نهایی آن طی ماه‌های آینده ارائه خواهد شد.