یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به آمار شهدای استان قم گفت: این استان 6090 شهید سرافراز را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است و از این تعداد، 565 شهید، از خانواده ارتشِ مقتدر جمهوری اسلامی ایران و در نهایت 6 شهید عزیز، به نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی متعلق است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش هفته دفاع مقدس را یادآور ایثارگری، مقاومت و دلاورمردی‌های مردم عزیز ایران اسلامی دانست و با گرامیداشت یاد شهیدانی که برای عزت ایران اسلامی، جانشان را فدا کرده و نگذاشتند وَجبی از خاک کشور ایران به دست پلید نظام سلطه بیفتد، گفت: اقتدار و عزتِ امروز ایران اسلامی، مرهون خون شهداست.

وب‌گاه عصر ایران

با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم، فعالان یک شبکه سازمان یافته اغتشاش و فراخوان به تجمع غیرقانونی در قم شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: انواع شناور‌ها را تولید می‌کنیم و در ساخت انواع موشک‌ها با برد‌هایی از 300 تا دو هزار کیلومتر خودکفا هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دریادار تکاور دریایی حمزه علی کاویانی ظهر پنجشنبه در نشست خبری یادواره شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم، ارتش جمهوری اسلامی یادواره شهدای ارتش را در پنج مرحله برگزار می‌کند که آخرین یادواره مربوط به شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است. جانشین فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری...

خبرگزاری دانا

هر حرفه‌ای سختی‌ها و شیرینی‌های خاص خودش را دارد. اماسختی و دردسر بعضی شغل‌ها نسبت به بقیه بیشتر است، آتش‌نشانی یکی از این شغل‌هاست.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات کشتی استان قم گفت: سرمربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده قم در لیگ برتر کشتی فرنگی معرفی شد تا کار آماده سازی این تیم را برای مسابقات انجام دهد.

خبرگزاری دانا

قهرمانی از ترخیص محموله بزرگ الکل با پیگیری دستگاه قضایی پس از دوسال معطلی در بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان اطلاعات سپاه استان قم در راستای حفظ امنیت عمومی استان، با همکاری مردم انقلابی قم شش نفر از معترضان و اخلالگران روزهای اخیر را شناسایی و دستگیر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

دبیر رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم بیان کرد: اگر بتوانیم در ادارات به صورت جدی امر به معروف و نهی از منکر را راه بیندازیم بخشی از مشکلات ما حل می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) قم گفت: برگزاری جشنواره مستند فیلم 17 از جمله برنامه‌های مهم کنگره ملی شهدای استان است که دراین رابطه 60 مستند پیرامون شهیدان تولید خواهد شد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: با توجه به الگوی کشت تعریف شده در حمایت از کشاورزی در حوزه باغبانی توسعه گلخانه‌ها هرساله صد هکتار به سطح زیر کشت گلخانه‌های قم افزوده می‌شود همچنین توسعه گیاهان دارویی به صورت زنجیره با اولویت آنهایی که با اقلیم قم سازگار است نیز در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری دانا

هیئت های مذهبی استان قم با همراهی پرشور آحاد مردم با برپایی دسته عزاداری و راهپیمایی، توهین به مقدسات اسلام توسط آشوبگران را محکوم کردند.

خبرگزاری دانا

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: یکی از مشکلات که در حال حاضر در قم در بحث فرهنگی سازی وجود دارد مسئله حضور دانش آموز با موتورسیکلت در مدارس است.

خبرگزاری دانا

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم گفت: مساجد در ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و هنری نقش مهمی دارند به‌عنوان‌مثال در دوران کرونا مساجد به مرکز تولید ماسک و سایر اقلام تبدیل شدند.