یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و هفته دفاع مقدس گفت: امروز این عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و نیز بازدارندگی که در منطقه به وجود آمده است؛ مدیون خون شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه قم در پیامی به اغتشاشگران و هنجارشکنان حوادث اخیر هشدار داد: دین در اسلام و ایران اسلامی زنده است. به عده قلیل هنجارشکن اعلام می‌کنیم که مردم ما از آرمان های اسلامی و ارزش ها و مقدسات دینی با تمام وجود حمایت می‌کنند و هرگز ساکت نمی‌نشینند.

خبرگزاری دانا

مراسم شکرانه برداشت پسته همزمان با روز مزرعه در باغ حسینی قم برگزار شد.

خبرگزاری دانا

مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم با حضور یگان های منتخب رژه سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج در بلوار پیامبر اعظم برگزار شد.

خبرگزاری دانا

امام جمعه قم با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران جبهه مقاومت را علیه دشمنان ایجاد کرده‌است، گفت: دشمن از سرایت انقلاب به کشورهای دیگر در هراس است و بیگانگانی که از ایران بهره می بردند و دستشان قطع شده باعث لطمه به انقلاب ارزشی ما می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس روز پنجشنبه در بلوار پیامبر اعظم (ص) قم برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس روز پنجشنبه در بلوار پیامبر اعظم قم برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم از برگزاری جشنواره ملی «زلال قریحه» با هدف آفرینش آثار ادبی با موضوع مادران شهید در قم خبر داد.

خبرگزاری دانا

نشست رسانه ای کمیته نیروهای مسلح با محوریت تبیین برنامه های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قم برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم گفت: 625 کانون فرهنگی هنری مساجد در این استان فعال است که از این تعداد 70 کانون در روستاها قرار دارد.

خبرگزاری دانا

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی قم از مسدود شدن راه نمایشگاه بین المللی قم خبر داد.

خبرگزاری مهر

کتاب «به نام مادر» نوشته سید میثم موسویان توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و روانه بازار نشر شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی قم گفت: به منظور زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، یادواره شهدای انتظامی این استان در مناطق مختلف قم برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل گمرکات قم گفت: بازار کشورهای آفریقایی ظرفیت بسیار خوبی برای عرضه کالاهای ساخت قم دارد که در همین رابطه صادرکنندگان استان در برنامه‌های خود به دنبال حضور موفق در این بازار هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سعیدی امام جمعه قم گفت: ما انقلاب و دینی را نپذیرفتیم که از فشارهای برخی تأثیر بپذیریم و به هرچیزی که دیگران گفتند عمل کنیم بلکه ما بر دین خود ایستاده ایم و پیرو ولایت فقیه هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه قم گفت: مسوولان و مردم باید بدانند که ما انقلاب نکردیم که ببینیم سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی چه چیزی را می‌پسندند تا به آن عمل کنیم بلکه ما مکتب، پشتوانه و اساس داریم.