یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری تسنیم

اقتصاددانان با تشریح دستاوردهای مادی و معنوی اربعین، به بازخوانی اقتصاد این پدیده 20 میلیونی پرداخته اند.

خبرگزاری دانا

رئیس پلیس راهور استان قم گفت: با توجه به حجم تردد عزاداران اربعین به صورت پیاده در بلوار پیامبر اعظم احتمال ایجاد محدودیت های مقطعی ترافیکی پیش بینی شده است از رانندگان درخواست داریم در روز اربعین با احتیاط بیشتر در این بلوار تردد کنند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: گسترش واحدهای نانوایی عرضه کننده نان کامل در شهر قم و ترویج استفاده از این نوع نان که به دلیل داشتن درصد سبوس بالا دارای خواص متعدد برای بدن است، موجب ارتقا سطح سلامت شهروندان می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - تیم تنیس روی میز استان قم موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر نوجوانان و جوانان کشور شد.

خبرگزاری دانا

عضو شورای فرهنگ عمومی استان قم با اشاره به اینکه برای صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی باید طرح صیانت به نتیجه برسد، گفت: شبکه ملی اطلاعات نوعی سازوکار و زیرساخت برای مقابله با هجمه های رسانه های نوین، مدرن و تعاملی مانند شبکه های اجتماعی است.

خبرگزاری دانا

عکس‌نوشته‌های قم فردا از حضور سرزده و شبانه استاندار قم در قرارگاه مردمی اربعین تا تپه قلی درویش قم به اندازه تخت جمشید اهمیت تاریخی دارد اختصاص‌یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس فتا قم از دستگیری 2 سارق حساب‌های بانکی خبر داد که از طریق اسکیمر، 35 میلیارد ریال سرقت کرده بودند.

خبرگزاری دانا

کارشناس مسئول دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی استان قم گفت: طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان در استان قم اجرا شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم با اشاره به ظرفیت بالای بازار کهنه این استان در معرفی صنایع‌دستی هنرمندان گفت: رویکرد این بازار تاریخی بر استقرار غرفه‌های صنایع‌دستی است و در حال حاضر مرمت و احیای آن در دست انجام است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حالی که ایران از کلکسیون پرتعدادی از پهپادهای با برد بیش از 1000 کیلومتر بهره می‌برد، فرمانده نزاجا گفته پهپاد آرش2 مخصوص حمله به دو شهر مهم تل‌آویو و حیفا در سرزمین‌های اشغالی ساخته شده است.

خبرگزاری دانا

مدیر حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم گفت: حدود 800 جهادگر بسیجی در موکب‌های بسیج سازندگی استان قم در پایانه مرزی ایلام، قرارگاه مردمی اربعین استان قم و همچنین در کشور عراق عشق و ارادت خالصانه خود را به حضرت سیدالشهداء با خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی ابراز می‌کنند.

خبرگزاری دانا

از آنجا که قم شاهراه مواصلاتی شرق به غرب و شمال به جنوب است چند سالی است که مردم قم سعادت میزبانی از زائران خارجی و داخلی اربعین را دارند، به همین منظور موکب هایی در قم برای استقرار این زائران با محوریت مسجد مقدس جمکران در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - سید محمد تقی شاهچراغی، استاندار قم در پیامی درگذشت مادر شهیدان ابوالفضل و علی کوه پیما فردویی را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانا

رئیس کانون شاعران آئینی استان قم با اشاره به اینکه قم یک پایگاه جدی برای شعر آئینی کشور است، گفت: استاد مجاهدی در این مسیر زحمت های بسیاری کشیده است. شعر آئینی قم در کشور پرچم دار است.

خبرگزاری دانا

طبق قانون مدیر و مسئولی که داوطلب خدمت به مردم در راستای حل مشکلات و پیشرفت و آبادانی شهر و روستای خود شده است باید در محل خدمت خود ساکن باشد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: از مجموع کل متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن قم بیش از یک صد و 24 هزار نفر تاکنون پالایش شده اند که این رقم حدود 97 درصد ثبت نام شدگان را در بر می گیرد.