یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیر ادبیات هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس امسال 30 کتاب مرتبط با موضوعات جبهه و جنگ دراین استان رونمایی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعیدی امام جمعه قم با اشاره به حضور روحانیت در مدارس تیزهوشان در طرح روشنا گفت: ما به دنبال این هستیم مسائل اعتقادی و شرعی را در نخبگان تقویت کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: سعیدی امام جمعه قم با اشاره به حضور روحانیت در مدارس تیزهوشان در طرح روشنا گفت: ما به دنبال این هستیم مسائل اعتقادی و شرعی را در نخبگان تقویت کنیم و خود این عاملی می شود تا مهاجرت و فرار مغزها کاهش پیدا کند و بچه های تیزهوش علاقه بیشتری به کشور و خدمت به نظام اسلامی پیدا کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه قم تربیت نخبگان را از امور خیر دانست و افزود: در این بخش هم باید جایی برای خیران در نظر گرفته شود و اهل خیر در بحث تربیت نخبگان هزینه کنند و استعدادهای فکری تحت پوشش خیران قرار گیرند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس هیات تنیس روی میز قم گفت: لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان از امروز سه شنبه به میزبانی استان قم رسما آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعیدی امام جمعه قم با اشاره به حضور روحانیت در مدارس تیزهوشان در طرح روشنا گفت: ما به دنبال این هستیم مسائل اعتقادی و شرعی را در نخبگان تقویت کنیم و خود این عاملی می شود تا مهاجرت و فرار مغزها کاهش پیدا کند و بچه های تیزهوش علاقه بیشتری به کشور و خدمت به نظام اسلامی پیدا کنند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مادر شهیدان ابوالفضل و علی کوه‌پیما فردوئی، حاجیه خانم سلطان جعفریان بر اثر کهولت سن جان به جان آفرین تسلیم کرد و به فرزندان شهیدش پیوست.

وب‌گاه عصر ایران

در کشور ما عده ای با شعار حذف مدارس خاص به دنبال حذف این مدارس بودند که به حمایت مقام معظم رهبری جلو آن گرفته شد.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که ایران از کلکسیون پرتعدادی از پهپادهای با برد بیش از 1000 کیلومتر بهره می‌برد، فرمانده نزاجا گفته پهپاد آرش2 مخصوص حمله به دو شهر مهم تل‌آویو و حیفا در سرزمین‌های اشغالی ساخته شده است.

خبرگزاری دانا

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم با اشاره به اینکه تاکنون از 33 هزار زائر در قرارگاه مردمی اربعین قم، گفت: 19 هزار و 820 نفر زائر آقا و 13 هزار و 300 نفر خانم در صحن امام حسن عسکری (علیه‌السلام) مسجد مقدس جمکران پذیرش و اسکان داده شدند و این خدمت‌رسانی تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

با تمهیدات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خدمات ارتباطی در مسیر پیاده‌روی اربعین برقرار است و نیروها به زوار خدمات ارائه می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات کشتی استان قم گفت: این استان در شهریور ماه جاری میزبان لیگ منطقه ای کشتی فرنگی نوجوانان کشور است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز بهداشت استان قم گفت: بررسی انجام شده در موارد ابتلا و بستری موج هفتم نشان داد 97 درصد بستری شدگان یا سابقه واکسیناسیون نداشتند و یا واکسیناسیون ناقص داشته اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با تمهیدات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات علاوه بر اینکه خدمات ارتباطی در مسیر پیاده‌روی اربعین برقرار است، پست بانک نیز به زوار خدمات بانکی ارایه می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

اجرای پروژه‌ها مقدماتی دارد که شامل تخصیص زمین، طراحی، پروانه و عملیات آماده‌سازی است. در مواردی نیز ثبت نام شده ولی معادل آن زمین معرفی نشد، یا زمین تخصیص یافت اما بعدا معارض پیدا کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنیاد مسکن در حوزه شهری طرح نهضت ملی مسکن، زمین در اختیار ندارد و باید وزارت راه و شهرسازی اقدام به معرفی زمین‌ها کند. به دلیل این‌که اراضی خارج از بافت شهری است ابتدا باید در شورای عالی معماری و شهرسازی به تصویب برسد، سپس پروانه صادر شود، مناقصه برای انتخاب پیمانکار صورت گیرد و چون پروژه‌ها معمولا بزرگ مقایس هستند، کارها زمان می‌برد.