یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه الف

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: تعداد 282 هزار واحد نهضت ملی مسکن با حمایت و نظارت بنیاد در مناطق شهری و روستایی در حال ساخت است که در این زمینه با استفاده از تجربه مسکن مهر، تقاضامحور بودن را مدنظر قرار داده‌ایم و در مناطقی که متقاضی نیست پروژه اجرا نمی‌کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بیست و یکمین و آخرین نشست از هشتمین دوره کرسی‌های آزاداندیشی باعنوان «آینده پژوهی انقلاب اسلامی» به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی در دانشگاه طلوع مهر قم به صورت حضوری و مجازی برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا در این نشست گفت: اگر می‌خواهیم به آینده و آرمان‌های انقلاب برسیم و انقلاب اسلامی...

خبرگزاری دانا

صدفی با اشاره به پیاده روی جاماندگان در روز اربعین در بلوار پیامبر اعظم گفت: در این روز محدودیت های ترافیکی در این بلوار برای سلامتی و امنیت مردم ایجاد خواهد شد همچنین در این ایام از شهروندان درخواست داریم با توجه به اینکه فرمان اتوبوس زائران پاکستانی در سمت چپ است هنگام تخلیه مسافران مراقب باشند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - منتقد و مدرس سینما در استان قم با اشاره به اهمیت و ضرورت حفظ دستاوردهای تاریخی و فعالیت پنجاه ساله سینماگران در شهر قم خواستار راه اندازی موزه سینما در این شهر شد.

خبرگزاری دانا

ارجمندی گفت: تپه تاریخی قلی درویش به اندازه تخت جمشید اهمیت تاریخی دارد اما برای آن بودجه مناسبی اختصاص داده نمی شود برای تبدیل شدن به سایت موزه هزینه زیادی لازم است با جذب اعتبارات بیشتر فاز به فاز افتتاح خواهد شد البته اکنون نیز بازدید انجام می شود.

خبرگزاری دانا

رئیس کانون شاعران آئینی استان قم گفت: برای اینکه جوانان در این مسیر قرار بگیرند و به سمت فرهنگ عاشورا سوق پیدا کنند و در این مسیر موفق باشند باید فرهنگ عاشورا تبیین شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علی رضایی دبیر فدراسیون دو و میدانی از قطع همکاری با این فدراسیون خبر داد.

خبرگزاری دانا

رئیس پلیس راهوراستان قم با اشاره به اینکه انواع طرح های ترخیص موتور سیکلت های توقیفی در پارکینگ ها اجرا شده است گفت: متاسفانه8هزار موتورسیکلت توقیفی بلاتکلیف درپارکینگ ها وجوددارندکه مالکان آنهابرای ترخیص مراجعه نکردندوبه زودی این موتورسیکلت ها برای اسقاط به مزایده گذاشته شده واز چرخه ترافیک خارج میشوند

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی گفت: تمام استان‌های غربی کشور بسیج شده‌اند و امکانات متعددی را برای زائرین فراهم کرده‌اند که شامل ساخت سرویس‌های بهداشتی جدید، کانکس، سایه‌بان و موکب می‌شوند.

خبرگزاری دانا

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با اعلام خبر 10 دستگاه موتورسیکلت نو برای یگان حفاظت محیط زیست قم گفت: پیگیر خرید خودروهای جدید برای یگان هستیم و دوربین های تله ای نیز در منطقه شکار ممنوع پلنگ دره نصب شده که طی یکماه گذشته منجر به کشف یک گونه گربه وحشی در این منطقه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهترین رکاب انگشتر مردانه از جهات گوناگونی باید مورد بررسی قرار بگیرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: در سال زراعی پیش‌رو، 29 هزار هکتار گندم و جو با استفاده از بهترین نوع ارقام موجود در زمین‌های کشاورزی مناطق مختلف استان کشت می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: تعیین مالک جدید برای نماینده قم در لیگ برتر فوتسال تغییری در نام فردوس تا پایان فصل جاری لیگ برتر فوتسال ایجاد نمی‌کند.

خبرگزاری ایرنا

قم_ایرنا_ رییس هیات دو و میدانی استان قم از حضور نوجوانان پسر قم در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور به میزبانی استان تهران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افرادی که قصد تهیه صندل های چرم زنانه را دارند می توانند با مطالعه در سایت ما و ارتباط های موجود از قیمت ها نیز مطلع شوند اما قبل از دستیابی به این موضوع مطالبی را که در سایت خود قرار داده ایم مطالعه کنید تا بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس اداره نگهداری ابنیه راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم گفت: با اعتباری بالغ بر 235 میلیارد ریال، طرح احداث تقاطع غیر همسطح روستای باغیک - شهر تفرش محور قدیم سلفچگان - ساوه در استان قم عملیاتی شد.