دوشنبه 7 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه در هفتمین سفر رسمی استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در صدر هیئت عالی قضائی به استان قم سفر خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: طرح‌های زیست محیطی ارائه شده از سوی دستگاه‌های اجرایی استان، مورد حمایت جدی صندوق ملی محیط زیست قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: مجموعه فعالان عرصه صنایع‌دستی باید متشکل‌تر فعالیت و با برنامه‌ریزی، توسعه محصولات و بازارهای خود را دنبال کنند و ما نیز به عنوان دولت حمایت‌های لازم را انجام دهیم.

خبرگزاری مهر

«و دریا آتش گرفت» بر اساس خاطرات شهید محمد اویسی به قلم فاطمه سلطانی توسط واحد ادبیات پایداری انتشارات کتاب جمکران با همکاری کنگره شهدای استان قم چاپ و روانه بازار شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس اداره راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم گفت: با اعتباری افزون بر 7 میلیارد ریال، طرح بهسازی محور روستایی راهجرد، به طول 700 متر اجرا شد و به بهره برداری رسید.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مالک و رئیس هیات مدیره باشگاه فردوس قم گفت: واگذاری امتیاز نماینده قم در لیگ برتر فوتسال کم رنگ شده است و با توجه به زمان اندکی که تا آغاز مسابقات باقی مانده تیم فردوس مشتری ندارد.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا استاندار قم، با اشاره به اینکه در سفر رییس‌جمهوربه این استان، 25 میلیارد تومان به دانشگاه حضرت معصومه (س) اختصاص یافت، گفت: از این رقم، 10 میلیارد تومان آن پرداخت شده و بقیه آن نیز در مرحله پیگیری است.

خبرگزاری دانا

اسماعیلی طبا با اشاره به اینکه لایوهای اینستاگرام اخلاق و امنیت جامعه را تهدید می‌کند، گفت: امروز رهاشدگی و آزادی گردش اطلاعات یکی در نظر گرفته می شود در حالی که با یکدیگر متفاوت است و باید آزادی گردش اطلاعات را با کنترل انجام دهیم ولی وقتی این فضا رها باشد دیگر قابل کنترل نیست.

وب‌گاه ورزش سه

در پایان رقابت های آزاد قهرمانی پاراتکواندو کشور در بخش مردان سکونشینان در دو بخش پومسه و کیوروگی مشخص و معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

رییس بنیاد مسکن از تحویل اولین سری واحد‌های نهضت ملی مسکن در نیمه دوم سال خبر داد و گفت: پیمانکاران چاره ای جز پایبندی به تعهدات ندارند.

خبرگزاری مهر

در پایان رقابت های آزاد قهرمانی پاراتکواندو کشور در بخش مردان سکونشینان در دو بخش پومسه و کیوروگی مشخص و معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: درحال حاضر وزش باد شدید و خیزش گرد و غبار از سمت غرب و کشورهای همسایه است، اما با توجه به کانون‌های داخلی گرد و غبار، با وزش باد شرقی وضعیت بدتری در آلودگی هوای شهر قم می‌داشتیم.

خبرگزاری دانا

نشست تبیین برنامه های چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در اداره اوقاف استان قم برگزار شد.

خبرگزاری دانا

دبیر برگزاری بخش معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی گفت: چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش معارفی در قم برگزار می شود.