دوشنبه 7 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل بازرسی قم گفت: در دوره جدید مدیریت قضایی در این استان از جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌های تابعه جلوگیری بعمل آمده‌است.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس دستگاه قضا گفت: قم به سبب وجود برخی مکان‌ها و شخصیت‌ها جایگاه ویژه ای دارد و باید نسبت به کنترل برخی مسائل و ناهنجاری‌های اجتماعی در این شهر مراقبت بیشتری شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در دیدار با قضات و کارکنان دستگاه‌های قضایی استان قم، بیان کرد: مسوولان و کارکنان قضایی برغم تمام مشکلات، فعالیت پرفشاری را دنبال می‌کنند و امروز امید مردم به قوه قضاییه بیش از گذشته شده است. وی با تاکید بر کمبود نیروی انسانی در بخش‌های مختلف قضایی، تصریح کرد: راه حل اساسی رفع مشکلات قضایی...

خبرگزاری دانا

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه مسئولین باید با صبر و تحمل مشکلات مردم را بررسی کنند، گفت: نسبت به برخی از مسائل و ناهنجاری های اجتماعی در قم باید بیشتر توجه و مراقبت شود.

خبرگزاری دانا

رئیس قوه قضاییه گفت: دیدار با علما و مراجع و بررسی مسائل و مشکلات قضایی استان دو هدف اصلی سفر به قم است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس قوه قضاییه گفت: امروز همه ما در هر نهاد و منصبی یک وظیفه الهی برای قطع کردن دست متجاوزان به حقوق مردم داریم و باید دست این افراد را از هر گونه سوء استفاده‌ای کوتاه کنیم.

خبرگزاری دانا

همزمان باهفته صنایع‌دستی جشنواره سفال و سرامیک با تولید زنده 30 هنرمند سفال‌گر در خانه تاریخی زند برپا شده است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - تولیت آستان حضرت معصومه (س) با تأکید بر اینکه انتقادات مردم نشانه امیدشان به حل مشکلات در دولت سیزدهم است، گفت: امیدواریم که مشکلات کشور با همراهی مردم و همکاری مسئولان برطرف شود و ما نیز همراه مسئولانی هستیم که دغدغه مردم را دارند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس قوه قضائیه بابیان اینکه برخی مکان‌ها به دلیل جایگاهشان احترام بیشتری دارند گفت: نسبت به برخی از مسائل و ناهنجاری‌های اجتماعی در قم باید بیشتر توجه و مراقبت شود و این یک امر عقلایی و دینی است و اختصاص به اسلام ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس دستگاه قضا با تأکید بر اینکه امروز برخی از مردم بخاطر مشکلاتی ممکن است تحت فشار باشند و ناراحتی‌هایی داشته باشند، گفت: مسئولان باید توجه کنند که اگر جایی کسی حرفی زد برایشان غیر منتظره نباشد و با صبر و تحمل مشکلات مردم را بررسی و رفع کنند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس کل دادگستری قم گفت: طی سال‌های گذشته با اجرای ویژه و جدی احکام، شاهد کاهش چشمگیر جرایم در این استان هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دستگاه قضا گفت: مسئولان باید توجه کنند که اگر جایی کسی حرفی زد برایشان غیر منتظره نباشد و با صبر و تحمل مشکلات مردم را بررسی و رفع کنند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس قوه قضاییه گفت: در جریان سفر به قم مطابق سفرهای پیشین استانی، بررسی مسائل و رفع مشکلات بخش قضایی و غیرقضایی استان در دستور کار است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس قوه قضاییه روز پنجشنبه در قالب هفتمین سفر استانی خود وارد شهر مقدس قم شد و با حضور در حرم حضرت فاطمه معصومه (س)، مضجع شریف بانوی کرامت را زیارت کرد.