دوشنبه 7 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری دانا

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری دومین یادواره 565 شهید ارتش در قم خبر داد و گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت در بین خانواده ها نهادینه شود که یکی از این راه ها برگزاری یادواره شهدا و معرفی زندگی نامه آنها است.

خبرگزاری دانا

نشست رسانه ای آیین گرامیداشت 565 شهید ارتش در استان قم برگزار شد.

خبرگزاری دانا

دبیر کنگره بزرگداشت شهدای والامقام استان قم با اشاره به اینکه شهدا را به عنوان الگو برای نسل امروز معرفی کنیم، گفت: باید رشادت های برجسته ارتش را به جامعه معرفی کنیم و یکی از رسالت های اصحاب رسانه در این مسیر می باشد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت: این فدراسیون امسال با حمایت دولت به خوبی تامین اعتبار شد و در سال 1401 جزو پنج فدراسیون برتر در تامین اعتبار هستیم.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تعداد معدود فیلم و آثار رسانه‌ای تولید شده درباره شهدای ارتش گفت: شهدا و اسطوره‌های بیشماری در ارتش و به ویژه در نیروی هوایی وجود دارد که می‌توان صدها فیلم و سریال درباره آن ساخت.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا معاون امور زایرین استاندار قم گفت: امسال در مقایسه با سال گذشته، بیش از 162 درصد افزایش ورودی مسافران را در پیک‌های مناسبتی نسبت به سال پیش داشته‌ایم و در پایان هفته‌ها نزدیک به 80 درصد ورودی به استان قم را شاهد هستیم.

وب‌گاه فرارو

متهمان از 10 تن از مستاجران مبالغی حدود یک میلیارد و 200 میلیون ریال تا یک میلیارد و 600 میلیون ریال در مجموع 15 میلیارد ریال دریافت و متواری شده بودند.

وب‌گاه عصر ایران

متهمان از 10 تن از مستاجران مبالغی حدود یک میلیارد و 200 میلیون ریال تا یک میلیارد و 600 میلیون ریال در مجموع 15 میلیارد ریال دریافت و متواری شده بودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری 4 کلاهبردار حرفه ای خبر داد و گفت: متهمان در 7 استان کشور از طریق تاسیس مشاور املاک و رهن منازل مسکونی از 60 تن از هموطنان کلاهبرداری کرده بودند.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا استاندار قم، با تاکید بر انجام کار جهادی گفت: نیازمند ورود جهادی‌تر و عملیاتی‌تر در کارها هستیم که جهادی‌تر به معنای اجرای قانون؛ با تلاش و حضور بیشتر، پیگیری جدی‌تر و رفع موانع است.

خبرگزاری دانا

صنایع دستی از جمله هنرهای اصیل و قدیمی مردم قم است که این روزها حال و روز مناسبی ندارد و فعالان این عرصه برای فروش محصولات خود با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

خبرگزاری دانا

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به اینکه 35 پروژه کشاورزی با سرمایه 1873 میلیارد تومان در هفته کشاورزی افتتاح می شود گفت: 54 هزار میلیارد از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به قم کسب شده است.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در پیامی به مناسبت «روز ملی محیط بان»، ایستادگی محیط بانان سبزپوش و سبزاندیش در حفاظت و پاسداری از طبیعت و انفال الهی تا آخرین نفس را مورد تقدیر قرار داد.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا دو طرح زیست محیطی «سایت پسماند ویژه و صنعتی استان قم» و «آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست» روز شنبه همزمان با هفته محیط زیست، طی مراسمی در قم به بهره برداری رسید.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا استاندار قم گفت: اشتغال هر تعدادی از کارگران در واحدهای آلاینده صنعتی، نباید توجیهی برای عدم برخورد قاطعانه با آنها باشد، زیرا آلودگی های زیست محیطی، سلامت مردم از جمله همان کارگران را به مخاطره می اندازد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی در هفته جاری 35 طرح در این بخش با اعتبار یک هزار و 873 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال مستقیم برای 232 نفر به بهره‌برداری خواهد رسید.