دوشنبه 7 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری دانا

آیین غبارروبی حرم امامزاده موسی مبرقع (ع) برگزار شد.

خبرگزاری مهر

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای در دیدار با دانشگاهیان فنی و حرفه ای استان قم خواستار پیگیری اعتبارات تخصیص‌یافته سفر استانی ریاست جمهوری و بهره مندی از آن شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست همفکری طرح «گرایش‌های تخصصی حوزه علوم اسلامی» ویژه دانشگاه فرهنگیان در ساختمان حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در خیابان فاطمی برگزار شد. در این نشست مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان حجت الاسلام دادسرشت توضیحی پیرامون حوزه علوم اسلامی، اسناد و آئین نامه‌های اجرائی و آموزشی حوزه پرداختند و با همفکری و مشورت حضار ضمن بررسی چگونگی تدوین سرفصل ها،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه در هفتمین سفر رسمی استانی خود روز پنجشنبه 19 خرداد در صدر هیئت عالی قضایی به استان قم سفر خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون ارتحال یار دیرین و وفادار امام خمینی (قدس سره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعائی (ره) را خدمت رهبر معظم انقلاب و ملت سرافراز ایران، روحانیت محترم و همه دوستان، همکاران و ارادتمندان وی، به ویژه خانواده محترم و سایر بازماندگان آن مرحوم تسلیت...

وب‌گاه منیبان

رئیس قوه قضائیه در هفتمین سفر رسمی استانی خود روز پنجشنبه 19 خرداد در صدر هیئت عالی قضایی به استان قم سفر خواهد کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضائیه در هفتمین سفر رسمی استانی خود روز پنجشنبه 19 خرداد در صدر هیئت عالی قضایی به استان قم سفر خواهد کرد.

خبرگزاری دانا

معاون دفتر توسعه پایدار آبفا قم با اشاره به اینکه ما نمی گوییم مردم قم کم آب مصرف کنند بلکه به اندازه نیاز خود آب را درست مصرف کنند کنند: با استفاده از روش هایی مانند استفاده از سردوش های کاهنده، سایبان برای کولر آبی و دیگر روش ها در مصرف آب صرفه جویی شود تا آب بهای پرداختی نیز کاهش پیدا کند.

خبرگزاری مهر

کتاب «جنگ پرملات» نوشته فاطمه تقی‌زاده شامل خاطرات طنز حسین پاینده در دوران دفاع مقدس برای نوجوانان، توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان حج و زیارت در واکنش به سخنان اخیر یکی از کارشناسان برنامه‌های مذهبی تلویزیون درباره ساختمان 14 طبقه این سازمان در قم اعلام کرد: ساختمان مذکور 2 طبقه است نه 14 طبقه!

وب‌گاه الف

سازمان حج و زیارت نسبت به حاشیه‌های ایجادشده درباره ساختمان 14 طبقه این سازمان در شهر قم واکنش نشان داد و موضوعات مطرح شده در این باره را خلاف واقع عنوان کرد.

وب‌گاه الف

معاون نظارت و هدایت فرهنگی بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: امیدواریم با بهتر شدن وضعیت کرونا در کشورمان، مسابقات و لیگ بازی های رایانه ای بار دیگر از سرگرفته شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای سخنان یکی از کارشناسان مذهبی در خصوص ساختمان 14 طبقه اداره حج و زیارت استان قم را فاقد اعتبار و خلاف واقع دانست.