دوشنبه 7 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری دانا

رئیس کانون دفترداران و دفتر یاران استان قم گفت: افزایش بی‌رویه هزینه تنظیم سند ضربه سنگینی به اقبال و روی‌آوردن مردم به تنظیم سند رسمی است و نمونه قابل‌ذکر آن هزینه بالای اسناد رهنی در خصوص تسهیلات بانکی در طرح اقدام ملی مسکن است که با سیاست های دولت محترم در تأمین مسکن ارزان قیمت برای اقشار نیازمند

خبرگزاری دانا

رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق استان قم گفت: ظرفیت استان قم در خصوص دفاتر اشباع شده است که باید موردتوجه مسئولان قرار گیرد.

خبرگزاری دانا

معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور گفت: اصلاح تعرفه، برون‌سپاری برخی از اقدامات قوه به دفاتر و توسعه سند رسمی سه اقدامی است که برای دفاتر اسناد رسمی درحال انجام است

خبرگزاری دانا

معاون امور اسناد سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور گفت: در خصوص تعرفه‌های دفاتر ازدواج در ماده 54 قانون به‌صراحت آمده است که تغییر تعرفه‌ها باید هر 4 سال یک‌بار باید باشد که با پیگیری‌های صورت‌گرفته به دو سال یک‌بار تغییر پیدا کرده است که در آینده نزدیک ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

چهار فرنگی کار قم در قالب تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران راهی ایتالیا شدند تا در جام بین‌المللی ساساری بروی تشک بروند.

خبرگزاری دانا

رئیس کانون سردفتران و دفتر یاران با بیان این که توسعه اسناد رسمی یک مطالبه عمومی است، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در توسعه اسناد رسمی آینده حوزه دفاتر اسناد رسمی درخشان است که با اتحاد و همدلی این امر محقق خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ربیس شورای عالی استان‌ها با ابراز تاسف از فاجعه متروپل و حادثه قطارمسافربری مشهد به یزد گفت: شورای عالی استان‌ها باید موضوعات مدیریت شهری را جدی بگیرد و به عنوان مدعی‌العموم وارد شود و حاشیه‌نشینی پیشه نکند.

وب‌گاه الف

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به فاجعه مترو پل گفت: شورای عالی استان‌ها باید موضوعات مدیریت شهری را جدی بگیرد و به عنوان مدعی‌العموم وارد شود و حاشیه‌نشینی پیشه نکند.

خبرگزاری دانا

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته دختران بااستعداد قمی در 15 محور مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

خبرگزاری دانا

مراسم تجلیل از دختران برتر استان قم در ششمین جشنواره استانی شمیم ریحان برگزار شد.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به فاجعه مترو پل گفت: شورای عالی استان‌ها باید موضوعات مدیریت شهری را جدی بگیرد و به عنوان مدعی‌العموم وارد شود و حاشیه‌نشینی پیشه نکند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات کشتی استان قم گفت: سه کشتی گیر و یک مربی از اهالی کشتی فرنگی استان قم در قالب تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران راهی جام ساساری ایتالیا شدند.

خبرگزاری تسنیم

مسئول برگزاری لیگ دسته اول فوتبال معتقد است تیم‌هایی که در دیدارهای لیگ یک به میدان نمی‌روند، هویت این مسابقات را زیر سؤال می‌برند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور عرفان خسرویان سرپرست دانشگاه امروز چهارشنبه 18 خرداد در محل دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم برگزار شد. خسرویان در ادامه سفر استانی به قم با حضور در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه با رؤسا و معاونین مراکز تابع دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم دیدار و گفتگو کرد. وی با برشمردن ظرفیت‌های استان قم تصریح کرد: استفاده...

خبرگزاری دانا

مدیر اجرایی استانه امامزاده موسی مبرقع (ع) با اشاره به آیین غبارروبی حرم امامزاده موسی مبرقع (ع) گفت: آیین غبارروبی چهارمین حرم اهل بیت (ع) در ایام دهه کرامت برگزار شد.