دوشنبه 7 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری دانا

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به اینکه موفقیت های ایران در عرصه فعالیت های فرهنگی و قرآنی در دنیا بی نظیر است، گفت: رهبر معظم انقلاب بزرگ ترین حامی قرآنیان جهان اسلام هستند.

خبرگزاری دانا

در حالی این روزها مسائل جوی از جمله گرما و‌گرد غبار خود را شامل مردم قم کرده است که احتمال خسارت وسایل برقی به علت نوسانات و قطعی برق در این گرما دغدغه مردم را دوچندان و در کنار ایجاد مشکلات، مردم را گله‌مند کرده است.

خبرگزاری مهر

معاون رسانه وفضای مجازی جمعیت پیشرفت و عدالت گفت: این جمعیت، جلسات هفتگی را در تهران با موضوعات نواصولگرایی، حکمرانی ایرانی - اسلامی و بررسی مسائل کشور با عنوان «راه پیشرفت» برگزار می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: این سازمان متولی برگزاری مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران است، این مسابقات بدون شک معتبر ترین مسابقه بین‌المللی قرآن در جهان است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - بخش معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی به میزبانی استان قم برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

نویسنده کتاب «برده سور» معتقد است شعار و عمل گروهک کومله در قبال مردم کردستان متفاوت است. آنها اسرای زندان مرکزی کومله را مجبور می‌کردند هزار کیلومتر در بیراهه‌ها پیاده‌روی کنند.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا استاندار قم با حضور در سازمان امور عشایر ایران با عباس پاپی‌زاده رییس این سازمان دیدار و پیرامون مسایل و موضوع‌های مرتبط با عشایر قم از جمله موافقت با اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار مازاد بر بودجه 1401 برای حل مشکلات حوزه آب و راه، گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - فرماندار قم با تاکید بر این‌که آب قم کاملا سالم و بهداشتی است، گفت: در طول سالیان گذشته زحمات بسیار زیادی کشیده شده تا آب از فاصله بیش از 300 کیلومتر به شهر قم برسد.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا فرماندار قم با تاکید بر اینکه در طرح هوشمندسازی یارانه نان قرار نیست قیمت نان تغییر کند، گفت: نانوایان از زمان آغاز این طرح، آرد را به قیمت تمام‌شده خریداری می‌کنند، مردم نان را به قیمت قبلی می‌خرند و مابه‌التفاوت نرخ نان، توسط دولت به حساب صاحبان نانوایی‌ها واریز می‌شود.

خبرگزاری دانا

مدیر گروه آموزش و ارتقائ سلامت مرکز بهداشت استان قم گفت: با توجه به آغاز فصل گرما انسان در مواجهه با گرمای بالای محیط با مشکلاتی مواجه می شود، فعالیت در فصول گرم سال موجب بروز بیماری‌های مرتبط با گرما می شود این بیماری ها شامل گرفتگی عضلات ناشی از هوای گرم، خستگی گرمایی و گرمازدگی است.

خبرگزاری مهر

جدیدترین آثار دفاع مقدس با حضور رزمندگان لشکر 17 علی ابن ابی‌طالب، توسط انتشارات کتاب جمکران رونمایی شدند.

خبرگزاری دانا

تالاب مره قم یکی از بزرگترین تالاب های فصلی استان قم است که از طریق رودخانه دائمی شور تغذیه می شود ولی متاسفانه در این سالها به دلیل بی توجهی نهادهای مسئول و ساخت غلط و تهدید کننده بند پخش سیلاب در مسیر رودخانه شور، مرگ تدریجی را برای این تالاب ایجاد کرده اند.

خبرگزاری دانا

همزمان با هفته محیط زیست، بسته آموزشی زیست محیطی شامل دو عنوان کتاب و دو حلقه لوح فشرده آموزشی، روز یکشنبه با حضور مسؤولان محیط زیست و آموزش و پرورش استان قم رونمایی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دوازدهمین نشست از هشتمین دوره کرسی‌های آزاداندیشی با عنوان «آینده پژوهی انقلاب اسلامی» به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی در دانشگاه طلوع مهر قم به صورت حضوری و مجازی برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا در این جلسه درباره آینده انقلاب اسلامی گفت: در فلسفه یونان باستان می‌گویند هر چیزی بخواهد...

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا همزمان با هفته محیط زیست، بسته آموزشی زیست محیطی شامل دو عنوان کتاب و دو حلقه لوح فشرده آموزشی، روز یکشنبه با حضور مسؤولان محیط زیست و آموزش و پرورش استان قم رونمایی شد.