جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق اعلام غیر رسمی، تا این لحظه میزان مشارکت استان های قم و لرستان مشخص شده است.

خبرگزاری میزان

انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز 11 اسفند 1402 برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استقبال باشکوه مردم از شعب اخذ رای، تمدید مهلت رای‌گیری در سراسر کشور تا ساعت 12 نیمه‌شب، جانمایی بسیاری از شعب اخذ رای در مدارس و حضور و فعالیت بسیاری از فرهنگیان به عنوان عوامل اجرایی و ناظر در پای صندوق‌ها، به تعطیلی و غیرحضوری شدن فعالیت مدارس بسیاری از استان‌های کشور منجر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استقبال باشکوه مردم از شعب اخذ رای، تمدید مهلت رای‌گیری در سراسر کشور تا ساعت 12 نیمه‌شب به تعطیلی و غیرحضوری شدن فعالیت مدارس بسیاری از استان‌های کشور منجر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حدود 350 هزار نفر از مردم قم در انتخابات شرکت کردند.

وب‌گاه گسترش

ذخیره سازی گاز یکی از اقداماتی است که می تواند برای فصل سرد سال بسیار کارامد و مهم باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید شیعیان، دقایقی قبل رأی الکترونیکی خود را در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به ثبت رساند.

وب‌گاه عصر ایران

رییس پلیس راه استان قم به مردم توصیه کرد با توجه به تداوم بارندگی و افت شدید دما و یخ زدگی معابر و جاده ها، از سفرهای غیرضروری پرهیز شود و در صورت سفر حتما تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ به همراه داشته، از سلامت خودرو اطمینان داشته باشند و با پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، با صبر و حوصله اقدام به رانندگی کنند.

وب‌گاه عصر ایران

نجم الدین شریعتی مجری معروف برنامه در سمت خدا با شرکت در مراسمی در استان قم با اعتراف یک بازیگر نسبت به علاقه اش مواجه شد.

وب‌گاه فرارو

برای روز‌های جمعه و شنبه پیش رو یخبندان شدیدتری در قم خواهیم داشت و در این روز‌ها دمای کمینه هوا به منفی 6 درجه سانتیگراد می‌رسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم به مناسبت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای را صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی): انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی و راه اصلاح کشور است بسم الله الرحمن الرحیم مردم شریف و انقلابی قم؛ انتخابات در نظام مردم‌سالاری جمهوری اسلامی ایران و رجوع به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدارس استان قم به دلیل بارش برف و باران و برودت هوا، در تمامی مقاطع تحصیلی چهارشنبه غیرحضوری برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت گاز استان قم اطلاع داد که رکورد مصرف گاز طبیعی در استان قم طی امروز شکسته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس اعلام کرد که دریاچه مهارلو، تخت حنا آباده، کلم پلو شیرازی، آش کازرون و رسم نان پوش جنوب فارس ثبت ملی شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر با اشاره به اینکه در عرصه انتخابات ما با یک معادله سه مجهولی مواجه هستیم، گفت: مجهول اول ما درخصوص معنا و مفهوم التزام و وفاداری به نظام است که هر انتخابات جمعی به درستی به دلیل فقدان التزام نظری یا عملی از گردونه انتخابات خارج می‌شوند و جمعی هم به درستی به دلیل برخورداری از وفاداری به مسیر خود ادامه می‌دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت الاسلام و المسلمین علی رازینی، کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان ششم، می گوید: روحانیونی باید در مجلس خبرگان باشد که علاوه براجتهاد، در مسئولیت اجرایی هم بوده اند.