جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش برف و باران مدارس و ادارات را به تعطیلی کشاند. فردا 8 اسفند مدارس کدام استانها تعطیل است؟ بارش برف و باران مدارس و ادارات را به تعطیلی کشاند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی اعلام کرد: فردا سه‌شنبه هشتم اسفند ماه فعالیت تمامی مدارس و آموزشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بارش برف و سرمای هوا در برخی شهرها ادامه دارد، سرمایی که سبب‌ساز تعطیلی مدارس و از سرگیری آموزش غیرحضوری شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدارس استان قزوین به دلیل صرفه جویی در مصرف گاز فردا 8 اسفندماه به صورت غیرحضوری برگزار خواهند شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون هماهنگی پیشگیری سازمان مدیرت بحران کشور گفت: تردد از محور چالوس مسیر شمال به جنوب و تردد از محور هراز مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدارس استان قم در تمامی مقاطع تحصیلی فردا 8 اسفند ماه به‌صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

به دلیل بارش برف و باران و برودت هوا، مدارس استان قم در تمامی مقاطع تحصیلی فردا سه شنبه هشتم اسفند ماه به‌صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم اعلام کرد تمام مدارس قم فردا تعطیل و به صورت غیر حضوری است.

خبرگزاری تسنیم

نسخه جدید نرم افزار جامع التفاسیر از سری نرم‌افزارهای مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) طراحی شد و به زودی روانه بازار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم با بیان اینکه برخی از خودرو‌های مسروقه مورد استفاده متهمان و خانواده آنان بوده و 5 خودرو را نیز با شگرد‌های مجرمانه خود با اخذ قانونی سند به فروش رسانده‌اند، گفت: شاکیان این پرونده شامل صاحبان پیشین خودرو‌های سرقتی و خریداران جدید این خودرو‌ها هستند.

خبرگزاری میزان

با ورود سامانه بارشی به کشور، از شب گذشته بارش نخستین برف زمستانی در قم آغاز شد و برای نخستین بار در سال جاری و به دلیل حجم زیاد بارش تمامی نقاط استان قم پوشیده از برف شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با ورود سامانه بارشی به کشور، از شب گذشته بارش نخستین برف زمستانی در قم آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برای نخستین بار در سال جاری و به دلیل حجم زیاد بارش تمامی نقاط استان قم پوشیده از برف شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بخش‌هایی از استان قم دمای منفی 14 درجه را تجربه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کلاس های مدارس برخی شهرهای استان تهران و چند استان دیگر به دلیل وضعیت آب و هوا (7 اسفند 1402) به صورت مجازی برگزار می شود.