جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر کل هواشناسی استان قم گفت: آسمان این استان از فردا ابری و همراه با وزش باد شدید و بارش باران و برف خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید زمانی اظهار داشت: دومین کارگاه عکاسی از سری کارگاه‌های آموزشی که در سیزدهمین جشنواره عکس رضوی پیش‌بینی شده از سی ام بهمن ماه تا چهارشنبه دوم اسفند ماه در قم برگزار می‌شود. به گفته وی، این کارگاه دو روزه هم ناظر به حرم حضرت معصومه س و هم بقاع متبرکه و امامزادگان شهر قم و همچنین ناظر بر بافت بومی و بازار پیرامونی حرم مطهر و قم گردی و عکاسی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: کمیته امداد در کارآفرینی و اشتغال‌زایی برای هموطنان الگو است و امیدواریم این مسیر جریان پیدا کند.

وب‌گاه الف

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس گزارش‌های آماری مجموع ایرانیانی که قبل از انقلاب تحت پوشش صندوق‌های بازنشستگی بودند کمتر از 16 درصد بود، اما امروز با قاطعیت عنوان می‌کنیم که این رقم به 80 درصد رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدصولت مرتضوی در چهارمین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، بیان کرد: دولت سیزدهم در عمل به وعده ایجاد یک میلیون فرصت شغلی صادق‌الوعده بوده است. وی ادامه داد: دولت مردمی در طول این مدت ثابت کرده هرچه وعده داده پای آن ایستاده و آن را عملی کرده است، امروز اتفاقات خوبی در سراسر کشور در عرصه‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در چهارمین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان قم، اظهار کرد: دولت سیزدهم در عمل به وعده ایجاد یک میلیون فرصت شغلی صادق‌الوعد بوده است. وی ادامه داد: دولت مردمی در طول این مدت ثابت کرده هرچه وعده داده پای آن ایستاده و آن را عملی کرده است، امروز اتفاقات خوبی در سراسر کشور در عرصه‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پاییز 1402 بیشترین سطح شاخص فلاکت در روستاهای کشور مربوط به استان یزد و کمترین آن در استان سمنان بود. همچنین در یک سال اخیر سطح فلاکت در مناطق روستایی نیمی از استان‌های کشور افزایش یافته که در صدر آن استان یزد بوده است. همچنین بیشترین کاهش سطح فلاکت نیز در روستاهای استان قم رخ داده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از معرفی قم به‌عنوان استان پایلوت توسعه مشاغل خُرد و خانگی کشور خبر داد و گفت: در دولت مردمی سیزدهم افزایش گرایش حدود 48 درصد دانش‌آموزان به هنرستان‌های مهارت‌محور را شاهد بوده‌ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

سومین روز از سی و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در بخش سرود، شب گذشته 25 بهمن‌ماه در کوشک باغ هنر و با اجرای دو گروه سرود برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی اعلام کرد: هیچ سیاست جدیدی اعلام نشده و شرایط مانند گذشته است. وی اظهار کرد: از تابستان تا الان روال بدین شکل است که در هربار سوخت‌گیری امکان دریافت بیش از 40 لیتر وجود ندارد. این موضوع جدیدی نیست و از تابستان روال در کل کشور به همین شکل بوده است. مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی اعلام کرد: هیچ سیاست جدیدی اعلام نشده و شرایط مانند گذشته است....

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی اعلام کرد: هیچ سیاست جدیدی اعلام نشده و شرایط مانند گذشته است.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی اعلام کرد: هیچ سیاست جدیدی اعلام نشده و شرایط مانند گذشته است. وی اظهار کرد: از تابستان تا الان روال بدین شکل است که در هربار سوخت‌گیری امکان دریافت بیش از 40 لیتر وجود ندارد. این موضوع جدیدی نیست و از تابستان روال در کل کشور به همین شکل بوده است.

وب‌گاه گسترش

مدتی است که خبر از محدودیت استفاده از کارت سوخت در استان ها به گوش می رسد.

خبرگزاری تسنیم

در مطالعه انجام شده توسط دانیال نیری کارشناس دانشگاه ایالتی هومبولت کالیفرنیا ثبت حمله سگ‌های ولگرد به حداقل 17گونه پستاندار در ایران گزارش شده که منجر به کشتار 141 حیوان از این 17 گونه شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

بعد از اتمام مسابقه در استان قم طاها فلاح، معین یزدی، امیرمحمد اردکانی و محمدامین کاظمی دچار سانحه رانندگی شدند. امیرمحمد اردکانی و محمد امین کاظمی نیز به دلیل صلاحدید پزشکان و سطح هوشیاری پایین فعلاً در ساوه بستری هستند.

وب‌گاه گسترش

معاون هماهنگی مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان قم اعلام کرد که در بازه زمانی از فروردین تا پایان دی ماه، 560 نفر از مددجویان بهزیستی این استان مبلغ 850 میلیارد ریال وام اشتغال دریافت کرده‌اند.