جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کلاس های مدارس برخی شهرهای استان تهران و چند استان دیگر به دلیل وضعیت آب و هوا فردا (7 اسفند 1402) به صورت مجازی برگزار می شود.

وب‌گاه الف

بخش‌هایی از استان قم امشب دمای منفی 14 درجه را تجربه می‌کند.

وب‌گاه الف

به دلیل بارش برف و سرمای هوا مدارس برخی شهرها تعطیل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دمای وسف شهرستان کهک امشب 14- درجه سانتیگراد می‌باشد درحالیکه دمای مسکو در روسیه 5- درجه سانتیگراد است هواشناسی استان قم اعلام کرد توده سنگین کولاک برف در مسیر استان قم؛ تمام شهرستان های استان آماده مقابله با کولاک برف باشند. نیمه شب پیش رو تا صبح فردا شدیدترین برف امسال را خواهیم داشت. هم اکنون وسف کهک در جنوب استان قم از مسکوی روسیه سردتر است!

وب‌گاه خبر آنلاین

بخش‌هایی از استان قم امشب دمای منفی 14 درجه را تجربه می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

بر‌اساس اطلاعیه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مدارس همه مقاطع تحصیلی استان فردا دوشنبه هفتم اسفندماه بصورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی نوبت صبح سرولایت و فریمان در خراسان رضوی فردا دوشنبه 7 اسفندماه به صورت غیرحضوری برگزار می شود

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی ادامه بارش برف و برودت هوا، تمامی مقاطع تحصیلی صبح و بعد از ظهر استان قم فردا غیرحضوری خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به برودت و سرمای شدید در نواحی مختلف کشور، مدارس ابتدایی برخی برای فردا دوشنبه 7 اسفندماه مناطق مجازی و غیر حضوری شد. به گزارش عرشه آنلاین، کلیه مدارس استان قم فردا غیر حضوری و ادارات و دانشگاههای استان با یک ساعت تاخیر فعالیت های خود را آغاز خواهند کرد مدیر کل مدیریت بحران قم: با توجه به شرایط جوی، مدارس استان قم فردا دوشنبه کلیه مدارس استان قم، کلیه سطوح، و دو شیفت صبح و عصر...

وب‌گاه الف

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از یکطرفه شدن محورهای چالوس و هراز برای تخلیه بار ترافیکی بازگشت از شمال خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از ارائه خدمات امدادی و درمانی به بیش از 7000 نفر از زائران مسجد مقدس جمکران و شهر قم خبر داد.

وب‌گاه الف

شورای ائتلاف بزرگ فرهنگیان کشور فهرست کاندیداها خود در برخی از حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

سید محمد آقامیری استاندار قم در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: در مراسم 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب و انزجار مردم از نظام سلطه مردم در استان قم حضور پیش‌بینی نشده‌ای داشتند. وی افزود: پیش‌بینی ما این است که حضور مردم در انتخابات بسیار بیشتر از آن چیزی است که نظرسنجی‌ها اعلام می‌کند. آقا میری اظهارداشت: نظام جمهوری اسلامی همه توان و اقتدارش حمایت مردم است، زیرا، اساس نظام...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از بنیاد ملی نخبگان بر اساس شیوه‌نامه «شناسایی و پشتیبانی از برگزیدگان ادبی کشور»، فرایند شناسایی آحاد اجتماعات ادبی را در رده «سرآمد ادبی» در سه بخش «شعر»، «نویسندگی» و «پژوهشگری» در سال 1401-1402 آغاز کرده و تسهیلات ویژه‌ای را به برگزیدگان ادبی کشور اعطا می‌کند. در همین راستا، رویداد ملی سرآمدان ادبی به منظور شناسایی و تکریم سرآمدان ادبی...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان قم، محدوده جمکران و شهر مقدس قم در راستای برپایی هرچه باشکوه‌تر مراسم نیمه شعبان سال 1402 خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا محدودیت ترافیکی محورهای استان قم، محدوده جمکران و شهر مقدس قم در مراسم نیمه شعبان را اعلام کرد.