جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هوای قم با ورود سامانه جدید بارشی به تدریج ابری و فردا شب با بارش برف همراه خواهد بود.

خبرگزاری میزان

حجت الاسلام و المسلمین حسن غریب دادستان قم در بازدید از تالاب‌های حوض‌سلطان و مره، تالاب‌ها و مناطق تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم را سرمایه‌ای بسیار ارزشمند و حفاظت از آن‌ها را یک وظیفه همگانی دانست و در راستای دفاع از حقوق عامه، بر ضرورت جلوگیری از هرگونه آسیب و تخریب به محیط زیست تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا مراد صحرایی شامگاه پنج شنبه در آئین افتتاح هنرستان حضرت امام رضا (ع) ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت ولیعصر (عج)، اظهار داشت: این هنرستان زیبا و مجهز تقدیم به آینده‌سازان اسلامی می‌گردد. وی افزود: از شروع دولت سیزدهم و در این دو سال، بیش از 6900 مدرسه در مجموع در سراسر کشور تکمیل، تجهیز و یا به صورت کامل ساخته شده است. وزیر آموزش و پرورش تصریح...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور پنجشنبه شب در این آیین با اشاره به ارزش ماندگار کار شهدا در زمان حیاتشان آن‌ها را نوابغ و نخبگان اصلی دوران ما دانست و گفت: نخبه کسی است که می‌تواند اثری ماندگار از خود به جا بگذارد و همچنین مسئله‌ای از عالم را حل کند بنابراین شهدا خوب فهمیدند که عمر محدود خود...

خبرگزاری تسنیم

رقابت‌های فوتبال هفت نفره کشور با قهرمانی تیم استان قم خاتمه یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

اختتامیه سیزدهمین جشنواره داستان و شعر انقلاب با حضور محمدمهدی دادمان، رئیس حوزه هنری، میلاد عرفان‌پور، مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی، بهزاد دانشگر، دبیر جشنواره داستان شعر و انقلاب، علی‌محمد مؤدب، شاعر، راضیه تجار، نویسنده و جمعی از مدیران و اهالی فرهنگ و هنر و با اجرای مژده لواسانی 1 اسفندماه در سالن مهر حوزه هنری برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ مختار پناهی گفت: با توجه به نزدیک شدن نیمه شعبان مصادف با ولادت حضرت مهدی (عج) و برگزاری آیین‌های ویژه این روز در مسجد مقدس جمکران و توالی آن با تعطیلات پایانی هفته، شاهد افزایش سفر‌های بین شهری و تراکم ترافیک در این ایام در محور‌های مواصلاتی به استان قم خواهیم بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جشنواره داستان و شعر انقلاب در چهار بخش رمان بزرگسال، رمان نوجوان، مجموعه داستان و مجموعه شعر برگزیدگانش را شناخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایمان نبی پور گفت: بیشترین بارش باران از ورود سامانه بارشی به استان تا صبح امروز یکشنبه 29 بهمن ماه از ایستگاه بازارخیل میاندورود 43 میلیمتر، دلیر چالوس 38 و ساری 29 میلیمتر گزارش شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از امروز تا صبح فردا (29 تا 30 بهمن‌ماه) در پاره‌ای از نقاط استان تهران به‌ویژه مناطق جنوبی و غربی گاهی وزش باد شدید مورد انتظار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمارهای مربوط به وقوع تصادف خودروهای سنگین از ابتدای امسال تا پایان دی ماه در معابر پایتخت تشریح شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی یادآورشد: پدیده‌هایی همچون وزش باد شدید، رگبار و رعد برق، احتمال تگرگ که از عصر امروز، 28 بهمن سامانه بارشی در منطقه فعال بوده است.