جمعه 7 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در شهرستان های زیرکوه و حاجی آباد در استان خراسان جنوبی به دلیل سیل بسیار سنگین، متاسفانه حدود 60 نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی تمام امکانات خود را برای این انر بسیج کرده بودند، به آزمون نرسیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دولت به هیچ وجه به موضوع ترکیب هیات رئیسه و ریاست مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی حضور همه جریان‌های سیاسی در مرحله دوم انتخابات مجلس را ضروری دانست و گفت: تشکل متبوعش براساس نیاز کمیسیون‌های تخصصی مجلس از فهرست 16 نفره خود در تهران رونمایی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

براساس اعلام سازمان هواشناسی، از روزهای سه شنبه (11 اردیبهشت) یا چهارشنبه (12 اردیبهشت) با ورود موج بارشی جدیدی به کشور همراه خواهیم بود که با وقوع بارش‌های خوب در بسیاری از نقاط نیمه غربی کشور همراه خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از ادامه عملیات امدادرسانی امدادگران و نجات‌گران این جمعیت به 2 هزار و 652 نفر در 11 استان متاثر از سیل و آبگرفتگی در 48 ساعت گذشته خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ادامه عملیات امدادرسانی امدادگران و نجاتگران این جمعیت در 11 استان متأثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از وصل‌شدن آب شرب 90درصد روستاهای مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

براساس اعلام سازمان هواشناسی، از روز سه شنبه 11 اردیبهشت شاهد ورود موج بارشی جدیدی خواهیم بود که نقاط نیمه غربی کشور را پوشش می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از پیگیری برای تغییر قوانین بازدید ایمنی آتش‌نشانان از ساختمان‌ها خبر داد.

وب‌گاه فرارو

استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی‌های زن خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان سنجش گفت: با توجه به اینکه حدود 50 داوطلب در مناطق سیل‌زده موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازی در نقش جوکر «شوالیه تاریکی» را می‌توان کنجکاوی هنرمند به لایه‌های تاریک درون قلمداد کرد. این زندگی در نقش، هیث لجر را تا جایی برد که دوام نیاورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان سنجش با اشاره به گرفتار شدن حدود 60 داوطلب کنکور در سیل از برگزاری آزمون اختصاصی ویژه این داوطلبان در 2 هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده جامعه کارفرمایی در شورای عالی کار گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان مسائل ارزنده، مسیر جهش تولید، تولید ثروت و حمایت از نیروی کار و تولید را تبیین کردند که وظیفه همه مردم و مسئولان عمل به فرامین ایشان است.

وب‌گاه الف

وزیر کشور گفت: مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس چیست در صورتی که پرسپولیس قهرمان شود، قرارداد اوسمار ویرا با این تیم برای فصل آینده تمدید خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین، دوشنبه شب گذشته محمدحسین میثاقی پرسشی در خصوص بازیکنان مورد علاقه اوسمار ویرا پرسید که دوست دارد آنها را در ترکیب احتمالی فصل آینده خود داشته باشد. جالب آن که سرمربی برزیلی پرسپولیس، ضمن اسم بردن از رامین رضاییان، رضا...