پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه فرارو

پرسپولیس تمرین امروز خود را پس از جلسه فنی برگزار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رائفی‌پور پیش از انتخابات اخیر مجلس، توضیحاتی درباره اموال و دارایی های خود داده بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تا امروز تعداد مجوز‌های تبدیل شده به شناسه یکتا از مرز 427 هزار گذشت و استان لرستان و سازمان ملی استاندارد ایران در این زمینه صدرنشین هستند.

وب‌گاه فرارو

خسرو حیدری گفت: زمان ساپینتو اگر مشکلات مدیریتی نبود، در لیگ و جام حذفی قهرمان می‌شدیم. ساپینتو و فتح الله زاده از همان روز اول باهم به مشکل برخوردند. فتح الله زاده گفت که نمی‌گذارم ساپینتو روی نیمکت بنشیند

وب‌گاه مشرق نیوز

حمید مطهری به عنوان دستیار اول سرمربی بعدی این تیم که نامشخص است، انتخاب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، سفر رییس‌جمهور به پاکستان و سریلانکا را سبب سرعت بخشیدن صادرات دانش فنی متخصصان کشور دانست.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با اشاره به کشف 17 قبضه کلت کمری در پیرانشهر، گفت: در این راستا یک نفر متهم دستگیر شد.

وب‌گاه ورزش سه

پرسپولیس تمرین امروز خود را پس از جلسه فنی برگزار کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه برای رسیدن به المپیک پاریس باید همدل بوده و بجنگیم، گفت: دلیل تصمیم سیدمحمد موسوی مبنی بر نیامدن به اردوی تیم ملی را نمی‌دانم و صحبتی با او نداشته‌ام.

وب‌گاه مشرق نیوز

در روزهای اخیر شبکه‌های اجتماعی و وبگاه‌های نیازمندی‌های اینترنتی شاهد واگذاری‌های رایگان حیوانات خانگی هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که تنش ها در خاورمیانه شدت گرفته، هراس از رویارویی احتمالی میان اسرائیل و حزب الله لبنان نیز بیشتر شده است؛ گزاره ای که می تواند پس لرزه های جدی داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایل بختیاری در اواخر دوران قاجار تاثیر بسیار زیادی بر وقایع و رویدادهای سیاسی ایران داشت. در این دوران سران این ایل به دلیل قراردادی که با شرکت‌های نفت خارجی در حفظ امنیت جاده‌ها و تاسیسات نفتی جنوب غرب کشور بسته بودند، از درآمدهای سرشار نفتی برخوردار شدند.

خبرگزاری تسنیم

شهردار به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه 7 و مدیر نمایشگاه بین‌المللی کتاب گرد هم آمدند تا با بررسی و رفع مشکلات و معضلات احتمالی میزبانی شایسته‌ای از کتاب دوستان فراهم کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو فقهای شورای نگهبان در جمع پژوهشگران پژوهشکده شورای نگهبان با تاکید بر اینکه این شورا در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتما به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند، گفت: می‌توانم به ضرس قاطع بگویم در شرایط حاضر، شورای نگهبان نمی‌تواند جلسه مهمی در بررسی لوایح و طرح‌ها داشته باشد مگر اینکه حتماً کار پژوهشکده آنجا ارائه شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم هندبال صنعت مس کرمان در دیداری معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر مردان مقابل پیکان به برتری رسید تا جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کند.