سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس تکلیف خود را در نقل و انتقالات مشخص کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم فومن در مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: آقای بذرپاش، دسترسی به جنابعالی نسبت به رئیس جمهور بسیار سخت تر است! نمایندگان برای حل مسائل مردم به دیدار وزرا می روند نه برای برطرف کردن مسائل شخصی و دیگر مسائل.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانک جهانی با اشاره به تجارت 24 میلیون دستگاه خودرو کارکرده در جهان طی سال های 2015 تا 2020 هشدار داد این خودروها آلودگی هوا و تصادفات را برای کشورهای واردکننده به ارمغان می آورند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از سریالی نبودن پرونده 2 جسد مثله شده در تهران خبر داد و گفت: این دو پرونده هیچ ارتباطی با هم ندارند.

وب‌گاه عصر ایران

هرگوشه بافت تاریخی شمال تهران قدیم که تنها در سعدآباد از روزگار قاجار دست‌نخورده باقی مانده، خاطره‌ای از تاریخ معاصر ایران در دل دارد. این همه برای ساکنان تهران که تهران را ندیده‌اند، غنیمت است. سعدآباد دوران قاجار هشت هکتار بود اما رضاخان بسیاری از باغ‌های گلاب‌دره و ولنجک را خرید و به آن اضافه کرد. کاخ‌ها و بناهای دیگری در دوره پهلوی در این آبادی ساخته شد که امروزه بیشترشان تبدیل...

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (5 تا 11 تیر) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت، نباید نحوه جذب بازیکن توسط تیم‌ها را دستکاری کرد و بهتر است بازار نقل‌وانتقالات، خودش به تعادل برسد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نخستین پرواز موفق هواپیمای ترابری سیمرغ در روزهای گذشته گفت: توافق شد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن نخستین هواپیمای مسافری در قالب همکاری مشترک با سایر کشورها به شبکه حمل و نقل مسافری کشور اضافه شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با حضور محمدرضا اخباری در تیم گل گهر تکلیف استقلال در خط دروازه مشخص شد و آبی‌ها برای تقویت در خط دروازه یک دروازه‌بان خارجی جذب می‌کنند

خبرگزاری مهر

آتش سوزی گسترده در یک ساختمان 36 طبقه در شمال امارات متحده عربی رخ داد. آتش سوزی بیشتر آسمان خراش را فرا گرفت، اما تعداد قربانیان هنوز مشخص نیستند.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه وعده رونمایی از 4 فروند شناور کلاس شهید سلیمانی را در سال جاری داده است که تصاویری از 2 فروند در حال ساخت آن منتشر شده است.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 14 مورد حیوان‌گزیدگی در استان گزارش شده که از این تعداد بیماری هاری 11 حیوان مثبت بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «مستند ایران» ویژه سالروز ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب، سه شنبه ششم تیرماه بعد از خبر ساعت 17:00 از رادیو ایران پخش می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارگردان «کارخنده» گفت: این برنامه با رویکرد نمایش تلاش کارگران در راستای تولیدات صنعتی ساخته شده است و هدف خود را بالابردن جایگاه اجتماعی کارگران و بیان توانمندی‌ها و دستاوردهای صنعتی می‌داند.