سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به لزوم همگام شدن صنایع کوچک با فناوری‌های روز، از تحول دیجیتال به‌عنوان یک فرآیند با اهمیت در صنایع و ارتقای توانمندی صنایع کوچک و متوسط (SME) نام برد.

وب‌گاه گسترش

بسیاری از افراد به باغ وحش و دیدن حیوانات مختلف علاقه بسیار زیاد دارند؛ بنابراین محیط‌های مختلفی جهت دیدن این حیوانات فراهم شد که به این منظور حیات وحش‌های مختلفی به وجود آمدند؛ اما ویژه‌ترین نوع حیات وحش سافاری می‌باشد که یکی از بهترین سافاری‌های ایران در شهر کرج است. در این سافاری پارک امکانات ویژه و فضای مناسبی برای نگهداری حیوانات مختلف فراهم شده است و محیطی امن برای بازدید کنندگان...

وب‌گاه ورزش سه

هافبک دفاعی فصل پیش تیم خلیج فارس ماهشهر در لیگ برتر پیش‌رو پیراهن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را بر تن می‌کند‌.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت سیزدهم اکنون با اجرای هفت طرح مغفول‌مانده ذخیره‌سازی گاز طبیعی، عزم خود را جزم کرده تا در یک برنامه پنج‌ساله منتهی به سال 1405 با هدف ایجاد ظرفیت برداشت 114 میلیون مترمکعب در روز، عقب‌ماندگی‌های توسعه‌ای در این حوزه را جبران کند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - استاندار حلبچه عراق گفت: مردم عراق هرگز مهمان‌نوازی مردم ایران در دوران جنگ را فراموش نخواهند کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعضای مجمع مدیران زن ایران اسلامی در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی نکاتی را درباره لایحه عفاف و حجاب متذکر شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس با ریزش 27 هزار و 924 واحدی در تراز 2 میلیون و 168 هزار و 203 واحدی ایستاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

249 قانون‌گذار مجلس نمایندگان آمریکا طی نامه‌ای به رئیس‌جمهوری این کشور از وی خواستند اقدام‌های بیشتری برای ممانعت از دستیابی ایران به توانایی تولید سلاح هسته‌ای انجام داده و در راستای اعمال مجدد تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران تلاش کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از سریالی نبودن پرونده 2 جسد مثله شده در تهران خبر داد و گفت: این دو پرونده هیچ ارتباطی با هم ندارند.

خبرگزاری مهر

768 دستگاه خودرو به ارزش 12 میلیون دلار در مسیر ترخیص از گمرک هستند.

خبرگزاری مهر

زاهدان - فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان چگونگی شهادت مرزبان غیور هنگ مرزی سراوان را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اشگاه استقلال چند روزی می‌شود که جواد نکونام را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرده و این روز‌ها به دنبال خریدن بازیکنان موردنظر این مربی جوان است. با این حال، وایرال شدن تصویری از مراسم معارفه جواد نکونام حسابی خبرساز شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قهرمان قزاق وزنه‌برداری جهان در سن 35 سالگی خودکشی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سریال های «خواب و بیدار» و «شاهرگ» از شبکه تماشا روی آنتن می رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک عضو شورای شهر تهران گفت: بار‌ها با شهرداری مکاتبه کردیم و سازمان بازرسی کل کشور معتقد هستند که شهرداری تهران نباید در بازرسی‌ها از عنوان سازمان استفاده کند.