سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه فرارو

بعد از آنکه بازیکن مدنظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با سپاهان قرارداد بست، یحیی گل‌محمدی جویای وضعیت این بازیکن شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

اسامی 40 سینمای پرفروش کشور براساس گزارشی آماری از سوی موسسه سازمان سینمایی اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «علیرضا عسگریان» در حاشیه نشست همکاری مشترک وزرای کار ایران و قطر اظهار کرد: در این نشست، مذاکرات ویژه‌ای در حوزه‌های حمل‌و‌نقل دریایی، هوایی و زمینی، پولی، بانکی و پتروشیمی بین طرفین ایرانی و قطری شکل گرفت. وی افزود: در جریان مذاکرات دوجانبه در این نشست، ایران برای اعزام نیروی کار ماهر و متخصص به کشور قطر اعلام آمادگی کرد. عسگریان از دیگر دستاورد‌های...

وب‌گاه گسترش

بعد از آنکه بازیکن مدنظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با سپاهان قرارداد بست، یحیی گل‌محمدی جویای وضعیت این بازیکن شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «مهراز کرمی» نام نقاش جوان ایرانی است که در خانه رویایی دو طبقه‌ای که در میان انبوهی از درختان بامبو و مزارع چایِ شرق چین ساخته، زندگی می‌کند.

خبرگزاری مهر

مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت، ضمن تاکید بر مشارکت خیرین فرا استانی، از تاسیس مجمع خیرین خوابگاه ساز و راه اندازی نهضت خوابگاه سازی در سطح کشور، خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

ماجرای پایان همکاری سیدحسین حسینی با استقلال اکنون با شرایط شکل گرفته به نظر می‌رسد با تغییراتی همراه شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با ریزش 27 هزار و 924 واحدی در تراز 2 میلیون و 168 هزار و 203 واحدی ایستاد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: به نظر می‌رسید این بخشنامه هرچند توسط معاون سیاسی وزارت کشور ابلاغ شده، اما ایده‌هایی پشت آن است تا مجلس را از هر گروه و جریان منتقد دولت پاکسازی کرده و یکسره دراختیار جبهه پایداری قرار دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات بخشنامه جدید وزیر آموزش و پرورش به ادارات کل وزارت آموزش و پرورش و مدارس و آخرین وضعیت نتایج آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان مرکز استان از دستگیری 7 عامل نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: اقساط ماهانه تسهیلات مسکن در سقف 2.400 میلیون ریال 48.3 میلیون ریال و در سقف 4.000 میلیون ریال 80.6 میلیون ریال می‌باشد. این اقساط در صورت استفاده زوجین در سقف 4.800 میلیون ریال 96.7 میلیون ریال است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع زورگیری‌های سریالی از جوانان و نوجوانان در غرب تهران با ایجاد وحشت و تهدید مال باختگان به وسیله سلاح سرد و دستگیری یکی از متهمان توسط ماموران کلانتری 150 تهرانسر، کشف جزئیات پرونده و دستگیری سایر متهمان در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار...

وب‌گاه عصر ایران

تدوین یک منشور سازمانی از مهم‌ترین اقدامات او و تیمش بود به طوری که حتی مجوز کارخانه سیمان در داخل محدوده شعاع 120 متری تهران را به آقای معینیان به‌عنوان رئیس دفتر مخصوص شاه نداد. تا جایی که شاه گفته بود "این دراز به ما هم مجوز نمی‌دهد!"

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با حملات ضدانقلاب به مدیریت شهری پایتخت، روزنامه‌های داخلی نیز شایعه دروغ استعفای شهردار و بازداشت عضو شورای شهر تهران را مطرح کردند.