سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه ورزش سه

دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با اشاره به فعالیت 1000 باشگاه ثبت شده کوهنوردی در سطح کشور گفت: برای توسعه رشته کوهنوردی هیات‌های استانی فعالیت ورزشی خود را در قالب آموزش، استعدادیابی و تجهیزات با مشارکت باشگاه‌ها توسعه دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس دانشگاه تهران گفت: اگر می‌خواهیم پاسخگوی مسایل جامعه باشیم، باید سبک و اسلوب جهاد علمی و مدیریت جهادی را انتخاب کنیم و لازم است بستر فعالیت دانشگاه را از حالت سنتی به کارآفرین تبدیل کنیم تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای جامعه باشیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراد ایدی و سیدهادی موسوی در مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه بین قاره‌ای هنگ کنگ به مدال دست یافتند.

وب‌گاه گسترش

با گرم شدن هوا و افزایش تبخیر آب، غلظت نمک در دریاچه مهارلو شیراز بالا می‌رود و رنگ آن به قرمز تغییر پیدا می‌کند، این تغییر رنگ آب ناشی از وجود نوعی از جلبک در دریاچه است. افزایش شوری وغلظت نمک می‌گردد که باعث رشد جلبک‌هایی به نام «دونالیلا سالینا» می‌شود. «جلبک دونالیلا سالینا»، نوعی ماده بتاکارتن ایجاد می‌کند که موجب تغییر رنگ آب دریاچه می‌شود. حضور همین جلبک در دریاچه باعث شده تا...

وب‌گاه مشرق نیوز

این مراسم 20 تیرماه، ساعت 17 در حسینیه فاطمیون واقع در خیابان مجاهدین اسلام برگزار می‌شود و مسئولین کشوری و لشکری در آن حضور خواهند داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: نمایندگان مجدداً روی موضوع برگزاری انتخابات تناسبی در تهران اصرار کردند و این موضوع برای تعیین تکلیف به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.

خبرگزاری مهر

فعالیت سنتی پاشنه آشیل کشاورزی کشور بوده و به گفته رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، نرخ نفوذ دانش و فناوری در بخش کشاورزی کشور حدود 15 درصد است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده رفسنجان گفت: به نظر می رسد مجلس انگیزه ای بر اصلاح و تصویب لایحه عفاف و حجاب ندارد اما کار خدا زمین نمی ماند و قومی می آید بهتر از ما و کار زمین مانده را انجام می دهد.

وب‌گاه گسترش

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران از ایجاد ادارات HSE در مناطق 22 گانه شهر تهران خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

رشت - «سیدحامد موسوی ثابت» استاد گروه شیلات دانشگاه گیلان به کمک محققانی از ترکیه و آلمان موفق شد یک گونه ماهی 12 میلیون ساله زنده را در رودخانه‌های ایران کشف کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رتبه‌بندی موضوعی موسسه استنادی و پایش علوم و فناوری جهان اسلام نشان می‌دهد 44 دانشگاه از ایران در این رتبه‌بندی حضور دارند و دانشگاه تهران در بیشتر حوزه‌ها رتبه برتر را در میان سایر دانشگاه‌های کشور کسب کرده است.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: به‌احتمال فراوان امسال تردد زائران اربعین از مرز خسروی به‌صورت 24ساعته و شبانه‌روزی انجام گیرد و ازاین‌رو با توان مضاعفی در خدمت زائران حسینی (ع) خواهیم بود.

وب‌گاه الف

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از صدور کیفر خواست پرونده فوت پسربچه در چاه فاضلاب کوی مدرس اهواز خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده مردم گرگان در مجلس پیشنهاد داد در مجلس زمینه هم اندیشی دولت و صاحب نظران اقتصادی دانشگاهی و بخش خصوصی برای ارائه راه حل رفع مشکلات اقتصاد، فراهم شود.

خبرگزاری مهر

دماوند - رئیس پلیس راهور دماوند با اشاره به اینکه برخورد تریلر با 21 خودرو در مسیر تهران - دماوند 5 مصدوم بر جا گذاشت، گفت: این حادثه به علت استفاده مکرر از ترمز و ایجاد نقص رخ داده است.