سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: باید در برنامه هفتم توسعه به همسان سازی حقوق بازنشستگان توجه شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به پیشنهاد وزیر امور خارجه و تایید ریاست جمهوری خانم معصومه آباد به عنوان سفیر ایران در فنلاند انتخاب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - موسسه سینما شهر از موسسات وابسته به سازمان سینمایی کشور، با انتشارگزارش آماری فروش سینماها در فصل بهار، اسامی 40 سینمای پرفروش کشور را اعلام کرد.

وب‌گاه الف

خبر بازداشت یکی از اعضای شورای شهر تهران که از صبح امروز در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود با حضور وی در صحن شورا تکذیب شد و رییس شورای شهر تهران شایعه بازداشت عضو شورای شهر و استعفای شهردار تهران را دروغ دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: نحوه محاسبه مالیات اصناف و تغییر دفعتی سن بازنشستگی و محاسبه حقوق بازنشستگان منجر به نگرانی شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کاپیتان امید ایران که از باشگاه پرسپولیس نیز پیشنهاد دارد، قول‌هایی را به استقلال داده است تا در لیگ بیست‌ویکم پیراهن آبی را بر تن کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از برنامه‌های مختلف این نهاد به مناسبت ایام دهه ولایت (قربان تا غدیر) خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از سریالی نبودن پرونده 2 جسد مثله شده در تهران خبر داد و گفت: این دو پرونده هیچ ارتباطی با هم ندارند.

خبرگزاری تسنیم

بانک مرکزی با تشریح جزئیات اقساط وام جدید مسکن اعلام کرد: اقساط این وام با احتساب تسهیلات جعاله برای زوجین تهرانی 20 میلیون و 560 هزار تومان است.

وب‌گاه الف

مدیرکل محیط زیست استان سمنان از تلف شدن یک یوزپلنگ آسیایی دیگر در تصادفات جاده ای در محدوده شهرستان میامی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله خامنه ای: "در ذیل حکم شرع، آزادیهای مردم باید تأمین بشود... یکی از وظایف قوه قضائیه تأمین آزادی‌های مشروع است... باید برخورد با مراجعین در قوه قضائیه خوب باشد. "

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم مقام وزیر جهادکشاورزی که به همراه یک هیات تجاری به قزاقستان سفر کرده است، هدفگذاری تجارت دو کشور در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی را 1 میلیارد دلار برآورد کرد.

خبرگزاری مهر

رودبار - مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: امیدواریم در هفته کتاب امسال شاهد افتتاح و بهره برداری کامل یک کتابخانه مناسب در شهر بره سر رودبار باشیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: با از بین رفتن برجام در دولت گذشته بیش از یک میلیون بشکه ظرفیت تولید نفت کشور به‌دلیل تحریم‌ها و نبود تعمیرات به‌موقع تأسیسات نفتی کاهش یافت، اما در آغاز به‌کار دولت سیزدهم با هزینه 500 میلیون دلاری و در مدت 6 ماه توانستیم این ظرفیت ازدست‌رفته را برگردانیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حالا با توجه به حجم آسیب های ماجرای اخیر و جان هایی که از دست رفته، برخی خبرگزاری های دولتی مانند ایرنا و برخی چهره های سیاسی مانند عبدالرضا داوری، تعارف را کنار گذاشته اند و بی پرده درباره معضل مسمومیت الکلی در ایران نوشته و اظهار نظر کرده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران به دلیل مغایرت با سیاست‌های کلی با مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام مواجه شد.