سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از کتاب «واکاوی پدیده روسپیگری در رمان‌های فارسی دوره پهلوی» دوشنبه (پنجم تیرماه 1402) با حضور کامران پارسی‌نژاد؛ نویسنده کتاب، محمد حنیف به‌عنوان کارشناس با دبیری میثم رشیدی در سرای کتاب خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد. این اثر در گونه جامعه‌شناسی ادبیات است کامران پارسی نژاد در بخش ابتدایی این نشست با اشاره به اینکه موضوع کتاب...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزرای ورزش ایران و آذربایجان درباره توسعه روابط ورزشی بویژه در بخش بانوان، تدوین و اجرای برنامه اجرایی و برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال دو کشور به توافق رسیدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: احمد علیرضابیگی نماینده تبریز می‌گوید: وقتی دخالت در بازار عرضه از طریق عرضه مسکن اتفاق نیفتاده، طبیعتاً شاهد افزایش قیمت در بازار مسکن خواهیم بود و این گروه‌های ضعیف، ما را آزار می‌دهد. حال ما برای التیام این زخم، روی مالیات بر مساکن خالی و قانون تنظیم اجاره بها تکیه می‌کنیم. این چالش باید شلاقی باشد که به جان دولت کشیده شود، ولی ما داریم این شلاق را بین موجر و مستاجر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه ورزش سه

مسابقات 500 امتیازی تنیس مردان با انجام دیدار فینال بخش انفرادی به پایان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسری همه اعضای خانواده‌اش را کشت و خودکشی کرد

خبرگزاری مهر

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای واردات اتوبوس‌های کارکرده از دولت و مجلس مصوبه دریافت کردیم و دیگر مخالفت سازمان محیط زیست معنایی ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برگزاری جشنواره بین المللی فارابی نشان‌دهنده اهمیت دادن به صاحبان آثار برجسته؛ به‌ویژه نظریه‌پردازان و نوآوران برجسته در منظر نظام آموزش عالی ایران است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفیر جمهوری اسلامی ایران در دوحه از آزادی هفت زندانی ایرانی در قطر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: با توجه به اینکه تعداد منابع آلاینده و وسعت درگیری با آلودگی هوا بالاست، مهمترین پیش نیاز برای اجرای راهکارهای کاهش آلودگی هوا تخصیص بودجه و اعتبارات متناسب است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کشورهای غربی که پیشتر در ادامه دشمنی خود با جمهوری اسلامی ایران، ضمن حمایت از اقدامات تروریستی گروهک منافق به آنها پناه داده بودند، اینک دست از حمایت منافقین کشیده‌اند که سرکوب اعضای این گروهک از سوی پلیس آلبانی و عدم صدور مجوز گردهمایی از طرف فرانسه در این راستا قابل ارزیابی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زهره مرزوقی با حکم وزیر ورزش و جوانان به‌عنوان سرپرست فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا منصوب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیش‌فروش و ثبت‌نام خودرو در چند شهر جنجال به‌پا کرد.