سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران گفت: نباید به حقوق دولتی معادن به چشم درآمد، بلکه به‌عنوان سرمایه نگاه شود و عایدات این بخش در بستر معادن سرمایه‌گذاری شود.

وب‌گاه عصر ایران

شایعات و گمانه‌زنی‌ها مبنی بر آن است که بعضی می‌گویند: «زاکانی استعفای خود را به مهدی چمران و پرویز سروری تقدیم کرده است. او به دلیل فشار‌های دستگاه نظارتی، اختلافاتش در کمیسیون ماده 5 با شورای‌عالی شهرسازی و معماری، نارضایتی کارکنان شهرداری و حتی فشار برای عزل دو معاونش استعفا کرده است.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز گذشته سه نفر از اعضای شورای شهر تهران درباره عملکرد خود برای ارائه توضیحات به دستگاه‌های نظارتی مراجعه کردند.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران و احتمال آبگرفتگی معابر در سه استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شرق و مناطق مرکزی کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزرای ورزش ایران و آذربایجان درباره توسعه روابط ورزشی به‌ویژه در بخش بانوان، تدوین و اجرای برنامه اجرایی و برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال دو کشور به توافق رسیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یوسفی گفت: امیرعبداللهیان برای پاسخ به سوال نماینده تهران حتی به مجلس نیز آمده بود اما با توجه به پس گرفتن شدن سوال، حضور ایشان در جلسه علنی نیز بلاموضوع شد.

خبرگزاری تسنیم

اکبر صحرایی نویسنده ادبیات دفاع مقدس می‌گوید که اقتباس، باید کار اصلی سینما و به خصوص آن دسته از آثاری باشد که در حوزه انقلاب و دفاع مقدس ساخته می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در ملاقات مدیرکل امور مناطق وزارت امور خارجه نروژ با علی باقری درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله اوضاع افغانستان و فلسطین بحث و تبادل نظر شد.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک گفت: چهار بازیکن تاثیرگذار و کلیدی تیم فوتبال این باشگاه قرارداد خود را تمدید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 6 تیر)، گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را بررسی کرده و به منظور تامین نظر شورای نگهبان با اصلاحات صورت گرفته در این طرح موافقت کردند. همچنین نمایندگان در جریان بررسی این طرح بر مصوبه قبلی خود در ماده 53 مبنی بر برگزاری انتخابات...

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی گفت: ارزش گندم خریداری شده از کشاورزان استان در سال جاری 109 میلیارد و 130 میلیون تومان بوده که تاکنون 91 میلیارد و 285 میلیون تومان معادل 84 درصد پرداخت شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی صنعت برق با توجه به افزایش چشمگیر دمای هوا در کل کشور در روز جاری از کلیه هموطنان درخواست کرد تا در مصرف برق صرفه جویی کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران خواستار ارائه لایحه رونق تولید و کاهش تورم از سوی شهرداری به شورا شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی های نشان می دهد تعطیلی بازارهای همسایه به دلیل عید قربان هم باعث شده روند معاملات در بازار فردوسی کم رمق شود.