سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عصر ایران

درست است که این روز‌ها سیداحمد، به‌عنوان نتیجه امام، جایی در بین خبر‌های ورزشی و فوتبال دارد؛ ولی این رشته ورزشی در خانواده امام از دیرباز مورد توجه بوده و حتی یکی از فرزندان امام به‌صورت حرفه‌ای تا پای رسیدن به تیم ملی هم پیش رفته است.

خبرگزاری مهر

در گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تاکید شد که دولت سالانه باید 41 هزار میلیارد تومان بودجه برای کاهش آلودگی هوا در نظر گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رفع مشکلات آب در روستاهای ایران که تا پیش از این کمتر مورد توجه قرار گرفته بود، یکی از محورهای برنامه دولت سیزدهم قرار گرفت به طوری که وزارت نیرو طرح عظیم جهاد آبرسانی روستایی را اجرایی کرد تا محرومیت آبی روستاها را برطرف کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس حراست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: اگر همان شبی که پدر چند دختر سانداکار تلفنی مسئولان فدراسیون را تهدید کرد باید اطلاع‌رسانی به ما، حراست، مدیر مجموعه یا پلیس می‌شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی‌های یک مطالعه درباره رابطه بین عملکرد جنسی و اضطراب سلامت و ترس از عود در زنان با سابقه سرطان سینه (پستان) در ایران نشان می‌دهد هر چه میزان اضطراب سلامت و ترس از عود در آنان بیشتر باشد، عملکرد جنسی پایین تری خواهند داشت.

خبرگزاری تسنیم

با اصرار نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز بر مصوبه قبلی درباره برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی در تهران، این بند از طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روز عرفه، روز شناخت است. روزی است که خدای سبحان بندگان خود را به عبادت و اطاعت خویش فرا می‌خواند و خوان کرم و احسان و لطف خود را برای آنان می‌گسترد و در‌های مغفرت و بخشش و رحمتش را بر روی آنان می‌گشاید. عرفه، روز نیایش و رستگاری است، روز تجلی عبادت و پرستش است، روز به اجابت رسیدن حاجات است، روز مغفرت و بخشش است و در یک کلام عرفه، روز تولد دوباره...

وب‌گاه خبر آنلاین

در شورای شهر پنجم تهران طرحی با نام زیست شبانه مطرح شد که به دلیل مخالفت‌ها به مرحله اجرا نرسید. محسن هاشمی، رئیس سابق شورای شهر با حضور در کافه خبر خبرآنلاین درباره زیست شبانه توضیح می‌دهد. / منبع خبرآنلاین

خبرگزاری تسنیم

سوال از وزرای خارجه و میراث فرهنگی و گردشگری دستورکار امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان آسیا از راز چگونه استقلالی شدن خود پرده برداشت و گفت: پدرم موجب شد که با افتخار استقلالی شوم.

وب‌گاه گسترش

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه مجوز واردات اتوبوس‌های کم کارکرد از دولت و مجلس گرفته شده است، گفت: در خصوص واردات اتوبوس‌های کم کارکرد مخالفت محیط زیست معنایی ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی آمارهای روزانه کرونا از ابتدای سالجاری تاکنون بیانگر موفقیت کشور در مدیریت و کنترل این بیماری است، بطوریکه روزهای بدون فوتی بطور مکرر به ثبت رسیده و در شرایط مطلوبی به سر می‌بریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: هوای امروز شهر تهران در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بعدازظهر دیروز منابع صهیونیستی خبر دادند 2 فروند راکت از شهر جنین در شمال کرانه باختری به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین شلیک شده است. طبق گزارش روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت، این راکت‌ها به سمت یکی از شهرک‌های صهیونیستی مجاور شهر جنین شلیک شده و ارتش رژیم صهیونیستی در حال بررسی این مساله است. برخی منابع فلسطینی خبر دادند راکت‌های شلیک شده از...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار مسمومان با الکل متانول در شهرستان‌های حاجی‌آباد و بندرعباس هرمزگان به 34 نفر افزایش یافت.