سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ساینا امیری هنرمند برجسته و نامی تئاتر هرمزگان شب گذشته درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جسد حلق آویز شده مرد جوانی در یک منزل مسکونی در فریدونکنار پیدا شد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس ایرنا - تیم شهرداری بندرعباس در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ساحلی در خانه خود متحمل شکست 2 بر یک در برابر صدر شیمی یزد شد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - اسماعیل کهرم بوم شناس و فعال محیط زست گفت: آنهایی که حقابه تعیین یا تامین می‌کنند باید حقابه تالاب گاوخونی را مانند یک دریاچه معتبر مثل دریاچه ارومیه تعیین کنند و بپردازند در غیر این صورت تبعات زیادِ محیط زیستی به این تالاب، شهرستان ها و روستاهای اطرف آن وارد خواهد آمد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: هم‌اکنون عملیات اجرایی 233 پروژه مدرسه‌سازی در قالب 981 کلاس درس در نقاط مختلف این استان شتاب گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: فروردین ماه امسال زن جوانی به نام شبنم همراه همسرش به پلیس آگاهی رفت و از یک مرد شیطان‌صفت شکایت کرد.

وب‌گاه فرارو

حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس یک استوری برای محسن ابراهیم‌زاده منتشر کرده است.

خبرگزاری مهر

اصفهان - بذر پاش وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه در بدو ورود با حضور در گلستان شهدای شهر اصفهان به مقام شامخ شهدای این دیار ادای احترام کرد.

خبرگزاری میزان

همزمان با ایام شهادت آیت الله بهشتی و گرامیداشت هفته قوه قضائیه، مراسمی با حضور دادستان نظامی تهران در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور گفت: بحران آب و خاک و بحران جمعیت اصلی ترین مشکل کشور هستند که باید با برنامه ریزی این مساله را حل کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مربی تیم ملی تکواندو با بیان اینکه دایره لغاتش از بچگی همینگونه بود و نمی تواند مثل دکترها حرف بزند، گفت: امیدوارم دوستان غرض‌ورزی را کنار بگذارند تا در آینده حداقل بتوانیم روی یکدیگر نگاه کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه هم میهن نوشت: شایعات و گمانه‌زنی‌ها مبنی بر آن است که بعضی می‌گویند: «زاکانی استعفای خود را به مهدی چمران و پرویز سروری تقدیم کرده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سال آبی جاری، بارش‌ها در کردستان نسبت به مدت مشابه پارسال، 34 درصد بیشتر بود و همین باعث شده بعضی‌ها با این تصور که وضعیت منابع آبی خوب است، مایه حیات را بی‌رویه مصرف کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خدمات بانکداری الکترونیک در قالب‌های مختلف در حال ارائه است و هرکدام نیز دارای ابزارهایی هستند. این خدمات طی سال‌های گذشته متنوع‌تر شده و طبق اعلام بانک مرکزی، با نهایت دقت و صحت انجام می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت:19 آبان‌ماه سال 97 فرزندان یک مرد 50 ساله به اداره پلیس مراجعه کردند و از ناپدید شدن پدرشان خبر دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از کنشگران و فعالان محیط‌زیست ضمن بررسی عوامل دخیل در خشک شدن آب «چشمه علی» شهر ری در گفت‌وگو با خبرآنلاین می‌گوید: «هرچند علل مختلفی در بروز این اتفاق نقش داشته‌اند، اما «مدیریت نادرست» یکی از اصلی‌ترین آنهاست. وزارت نیرو آنطور که انتظار می‌رفت، نتوانسته ظرفیت آبی کشور را مدیریت کند.»