سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای شهر تهران درخصوص شرایط و ویژگی‌های اتوبوس‌های کم‌کارکرد به پایتخت توضیح داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌الله خامنه‌ای پیش از آن نیز بارها و بارها برخورد با مرگ و شهادت را تجربه کرده بودند و در طول سال‌های مبارزه و جهاد و مسئولیت، با همه وجود آن را انتظار می‌کشیدند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مسوول آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: 158 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته از ابتدای سال جاری تاکنون از مراکز عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی تحت پوشش این دانشگاه جمع‌آوری شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چهره جنجالی لیگ برتر فوتبال، به ایران بازگشت و در حال آماده‌سازی سرخ‌پوشان برای شروع فصل جدید است.

خبرگزاری مهر

دادستان تهران گفت: ارتقای کیفیت تولید در استانداردهای جهانی، بالا بردن امنیت، خواست به حق همه مردم است و صنعتگران این مهم را اولویت خود بدانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ز شهریورماه 1401 و با فیلترینگ اینستاگرام و بسیاری از پلتفرم‌های دیگر، استفاده از فیلترشکن روی تلفن همراه و کامپیوترهای شخصی کاربران شبکه‌های اجتماعی چندین‌برابر بیشتر شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی و براساس کد ملی، حداکثر تا پایان تیر آغاز می‌شود تا کارت‌های سوخت فعلی حذف شوند.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - شهردار اهواز با بیان اینکه حدود 9 هزار نفر از رسمی تا پیمانکاری و قراردادی در شهرداری اهواز مشغول کار هستند گفت: یک هزار و 200 نفر از ایثارگران این شهرداری، طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، تبدیل وضعیت شدند که موجب اطمینان قلبی و ضمانت شغلی آنها شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: یک نماینده مجلس با بیان اینکه طیف گسترده‌ای از معاندین و فرصت‌طلب‌ها از گروهک جریان انحراف ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان را به وجود آوردند، گفت: به لطف خدا با دستور مستقیم رهبری خیلی‌هایشان بازداشت شدند، خیلی‌هایشان تحت نظر و بازجویی هستند و مشاهده کردیم بعد از این فرمان و پیگیری مجلس آب‌ها از آسیاب افتاد باز هم اگر این‌طور غلطی کنند با این جنایتکاران، دروغگویان و فرصت‌طلبان...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک روز قبل از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به دست گروهک تروریستی منافقین در چهارراه سرچشمه تهران و شش روز بعد از شهادت دکتر مصطفی چمران به دست بعثی‌های عراقی در جبهه‌های جنوب، ترور آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای به دست گروهک تروریستی رهروان فرقان عملیاتی شد. بمب دستیِ جاساز شده در رادیوی ترانزیستوری روی میز منفجر شد و نماینده امام خمینی در شورای عالی دفاع غرق خون روی زمین افتاد.

خبرگزاری تسنیم

نشست اعضای هیئت رئیسه انجمن باشگاه‌داران با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، به برنامه‌های این ستاد در روز عفاف و حجاب و هفته احیاء فریضتین اشاره کرد و گفت: عفاف و حجاب سنگر اول است و زندگی زن ایرانی با پوشش و عفت گره خورده و جامعه ما جامعه عفیفی است؛ به همین دلیل باید برای آن برنامه دقیق و جامع داشته باشیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گروهک فرقان که در نخستین ماه‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی با ترور شخصیت‌هایی همچون شهیدان سپهبد قرنی، مرتضی مطهری، مهدی عراقی و محمد مفتح در اندیشه بی‌آینده ساختن انقلاب بود حالا و در کوران موج جدید ترورهایی که با رهبری منافقین پی ریزی شده بود به سراغ یکی دیگر از شخصیت‌های ممتاز و تاثیرگذار انقلاب آمده بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین